Din charset skal enten være UTF-8 eller ISO-8859-1, men det er nu lidt svært at bestemme fejlen, da vi ikke kan se din hjemmeside, hvis du eventuelt kunne smide et link herinde så ville det hjælpe en del :)
Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I. – Oscar Levant
Nej ikke lige nu, men jeg er i gang (eller har lavet, men tester stadig) med at udvikle en lille tester. Det er dog ikke noget der tester helt i dybden som fx DCFinder gør. Det værktøjet kigger på er DC huller i selve hjemmesideløsningen. men indtil da synes jeg du skal lave din side valid, og bruge copyscape til at teste det.
Men det kommer jo an på hvad det er du vil teste, for DC finder kigger på de interne tekster for at se om der er huller der, samt Nogle forskellige interne DC huller.
Copyscape kigger på din tekst op imod andre på nettet.
Mit værktøj som er under udvikling stadig, kigger på forskellige DC huller i selve løsningen, altså flere huller end DCfinder.
okay, det er sådan set mest op imod andre sider jeg gerne vil teste min side. Internt burder der ikke være chance for kopi, der har jeg styr på hvad der er skrevet.
Så synes jeg du skal bruge copyscape (den betalte udgave) det giver dig nogle flere muligheder fx at du kan tjekke via batch job (mange urls på samme tid).