Men tillykke med de 100.000 indlæg. Det må siges at være rigtig flot på så kort tid. |
Nu mere end 100.000 indlæg på Amino
Efter Martins oplysning om nummeret på det tredje indlæg i tråden, har jeg talt mig frem til indlæg nr. 100.000. Hvis ellers jeg har talt rigtigt, er det Heidi, der er den heldige med dette indlæg: http://www.amino.dk/idealbb/view.asp?mode=viewtopic&topicID=12922&num=20&pageNo=1 mvh Kristian |
Skal vi ikke love hinanden at en større del af de næste 100.000 indlæg skal henvise til Amino Wiki? Og at vi alle skal blive lidt bedre til at kopiere noget af al den gode viden fra debatten over i vores Iværksætterleksikon? Hilsen Anders |
Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum. Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding.
|
Super - det er sgu gået hurtigt! Jeg opdagede lige at jeg er MEGET tæt på at ramme 3.000 indlæg. Dette indlæg er faktisk nummer 2.999 - så næste gange jeg trykker på "Submit" runder jeg 3.000 ... Got you! Martin! :) |
Mikkel--> Men fed titel, der følger med de mange indlæg! Er lidt spændt på ændre sig igen om lidt... |
Damn, jeg må lægge mig lidt i selen :-) Dbh Martin |
100.000 indlæg? Top nice der Martin |