Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hosting i Europa med mulighed for multiple domains og i lidt over "10,-/md. standard" - men hvor?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Copenhagen
Tilmeldt 4. Feb 06
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 18:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino, nu tilspørger jeg jer efter anbefalinger af hosts - og har ikke kunnet finde et eksakt svar i arkivet.

Det er ofte jeg skal bruge hosting til et kampagneprojekt eller en kunde, der har simple behov såsom IMAP mail og hosting af fx wordpress eller routing videre til tumblr, shopify eller lign. eller andet rimelig basic.

Jeg bruger selv (mt) sammen med gratisdns, og det er jeg ganske godt tilfreds med, men det er overkill for mange af mine kunder. Det jeg godt kunne tænke mig er:

- simpel og intuitiv backend (så nogenlunde teknisk begavede kan finde ud af at oprette en ny mail eller ændre forward osv.)

- mulighed for multiple domain (særligt vigtigt, når vi taler kampagne, men også bare for overskuelighedens skyld)

- mulighed for at route dns ind (one.com kan route dns *ud*, men ikke *ind*

- server location i Europa (eller med "geografisk caching")

- under 1200,-/året

Jeg har erfaring med the usual suspects som one.com, unoeuro, enavn og gigahost, hvor sidstnævnte er dem der kommer tættest på, men stadig bærer tydeligt præg af at være discount på både support og performance.

Det gør ikke noget det er udenfor Danmark, bare det opfylder ovenstående ønsker.

Tak!

Tilmeldt 11. May 09
Indlæg ialt: 199
Fra  Public Static Amino Skrevet kl. 09:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er mange muligheder til den pris.

Et lille webhotel plus Google Apps - eller en lille VPS med Kloxo, så er den i vinkel. Du skal være velkommen til at teste lidt gennem mig. Bare giv lyd.

/Peter

Jeg abonnerer ikke på tråde, da jeg ikke gider tæppebombes med reklame-mails uden andet indhold. Send PM hvis du mangler opfølgning.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 4. Feb 06
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 12:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for input Peter - det er værdsat at du kommer på banen.

Det lyder dog en smule teknisk med VPS og Kloxo. Idéen er, at min kunde selv står som kunde - jeg skal ikke videresælge, blot anbefale et godt system, som de også selv kan finde ud af efterfølgende.

Så et shared webhotel der opfylder de nævnte specs vil være kanon, men jeg synes det er svært at finde - særligt på dansk grund.

Fx er cPanel no-go, hvis det er i standardmodellen, da min erfaring siger mig, at det er for teknisk/ikke-brugervenligt. Jeg kan godt gennemskue det, men selv webmasters rundt omkring kan have lidt svært ved det :-)

Tak for buddet om at teste, det er fornemt. Jeg går dog efter en samlet løsning, så har du en anbefaling modtages den med kyshånd :-)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)