Kære Amino, nu tilspørger jeg jer efter anbefalinger af hosts - og har ikke kunnet finde et eksakt svar i arkivet. Det er ofte jeg skal bruge hosting til et kampagneprojekt eller en kunde, der har simple behov såsom IMAP mail og hosting af fx wordpress eller routing videre til tumblr, shopify eller lign. eller andet rimelig basic. Jeg bruger selv (mt) sammen med gratisdns, og det er jeg ganske godt tilfreds med, men det er overkill for mange af mine kunder. Det jeg godt kunne tænke mig er: - simpel og intuitiv backend (så nogenlunde teknisk begavede kan finde ud af at oprette en ny mail eller ændre forward osv.) - mulighed for multiple domain (særligt vigtigt, når vi taler kampagne, men også bare for overskuelighedens skyld) - mulighed for at route dns ind (one.com kan route dns *ud*, men ikke *ind* - server location i Europa (eller med "geografisk caching") - under 1200,-/året Jeg har erfaring med the usual suspects som one.com, unoeuro, enavn og gigahost, hvor sidstnævnte er dem der kommer tættest på, men stadig bærer tydeligt præg af at være discount på både support og performance. Det gør ikke noget det er udenfor Danmark, bare det opfylder ovenstående ønsker. Tak! |
Der er mange muligheder til den pris.
Et lille webhotel plus Google Apps - eller en lille VPS med Kloxo, så er den i vinkel. Du skal være velkommen til at teste lidt gennem mig. Bare giv lyd.
/Peter