Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Idé til ny side - Mangler inputs til Platform/opsætning.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Vordingborg
Tilmeldt 13. Sep 09
Indlæg ialt: 168
Skrevet kl. 16:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle aminoer.

Jeg går med en idé til en ny bil salgs side, som skal være gratis, da de fleste steder i dag koster penge.

Jeg har ideerne til alle funktioner m.m. Men mangler inputs til hvordan sådan en skal kodes, evt. sættes op osv.?

Er der nogen der kender noget til evt. valg af platform, cms, skal sådan noget kodes fra bunden og i så fald i hvilket kodesprog er bedst?

Jeg har egen grafiker og har styr på lidt html koder.

Håber på lidt inputs...

Øg din synlighed, brug en freelance markedsførings manager som mig...

Fra Hvidovre
Tilmeldt 22. Nov 08
Indlæg ialt: 47
Fra  Meteko Skrevet kl. 16:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim,

Du vil opleve at du vil få rigtig mange bud på, hvilken måde du skal bygge det her op :)

Jeg vil klart anbefale dig at bruge et framework, muligvis med et CMS framework, til at bygge dit projekt op.

Jeg vil klart anbefale dig at stifte bekendtskab med TYPO3. TYPO3 giver dig muligheder for at lave almindelig indholdssider til statisk tekst, men du kan også lave (eller finde på www.TYPO3.org) extensions som passer til netop dit salgs site.

Håber at det kan hjælpe dig, men du vil som sagt opleve, at mange mennesker kommer med med mange forskellige forslag :-)

Mvh.

Søren

Fra Roskilde
Tilmeldt 31. Jan 06
Indlæg ialt: 177
Skrevet kl. 16:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim

Hvis sidens funktioner er noget lignende DBA eller BilBasen osv. Altså databaser, søgefunktioner osv. Så skal du nok regne med at må ud og skulle betale et webbureau.

Kontakt nogen stykker og hør hvad de kan tilbyde. Der er sikkert også en del imellem her på Amino.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)