Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ændring af undertekst på Google

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)
Fra København Ø
Tilmeldt 8. May 11
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 15:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er korrekt og brugen af ordet "præcis" var en mindre overdrivelse, men det er længere snak om SEO og hvordan Google virker der slet ikke er hvad trådstarter spørger til.

Min anbefaling er uændret: Brug meta tagged description og du kan have en STOR indflydelse på hvad der i de "fleste" søgeresultater vil blive vist af tekst under linket. Hvis trådstarter ønsker det kan vi godt tage en længere debat om hvornår Google vælger at bruge tagged og hvornår Google selv snupper tekst fra siden - men det har ikke rigtig noget med denne tråd at gøre...

Fra Vejle
Tilmeldt 20. Nov 09
Indlæg ialt: 32
Fra  Allshop.dk Skrevet kl. 17:10
Jeg er egentlig ret spændt på hvor denne tråd tager os hen - så I debatterer bare løs. Jeg tror det måske er en god debat at tage, da det ikke er helt uvæsentligt efter min mening. Så klø bare på :)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:17

Michael Holm:

Det er korrekt og brugen af ordet "præcis" var en mindre overdrivelse, men det er længere snak om SEO og hvordan Google virker der slet ikke er hvad trådstarter spørger til.

Min anbefaling er uændret: Brug meta tagged description og du kan have en STOR indflydelse på hvad der i de "fleste" søgeresultater vil blive vist af tekst under linket. Hvis trådstarter ønsker det kan vi godt tage en længere debat om hvornår Google vælger at bruge tagged og hvornår Google selv snupper tekst fra siden - men det har ikke rigtig noget med denne tråd at gøre...

Jeg er ikke interesseret i en længere debat om det her Smile Og det ville også være ret teoretisk.

Hvis trådstarter vil se hvad Google viser, så lav beskrivelserne og test med nogle af de søgeord som hjemmesiden får besøg på. Så kan du når Google har været forbi igen se med 100% nøjagtighed hvad Google viser Wink

God weekend til alle

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)