Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fremtiden for affiliate marketing - Død fisk?

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 14:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars Kristensen:

Jeg tror at google i fremtiden vil lægge ekstra stor vægt på om brugerne går videre til andre sider, og derefter også bruger tid på siderne der linkes til.

Så hvis følgende er opfyldt:

• Brugerne bruger lidt tid på affiliate siden
  • Brugerne ser ganske få sider
  • Brugerne klikker sjældent videre
  • Brugerne bruger lidt tid på siderne der linkes til(afvisning)

Så vurdere google at siden er irrelavant og giver meget lidt værdi for brugerne, hvis det derimod forholder sig omvendt, vil det tælle posistivt.

Jeg gætter på at noget af det aller vigtigste er at brugerne ikke skynder sig at klikke tilbage til Googles søgeresultater for så at klikke på et andet link der. Det er lige præcis det man ofte gør, når man har søgt efter noget og lander på et spammy, irrellevant eller på anden måde utroværdigt site. Man klikker tilbage til Google og går videre til næste link på listen.

Mvh Anders

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 15:48

Så længe man tilfører værdi til brugeren kan jeg ikke se problemet. Men jeg tror helt sikkert at de der meget simple landing pages ryger ud af indekset på et tidspunkt. Affiliate marketing tror jeg tilgengæld bare bliver mere populært i DK. Det er jo en meget nem måde at måle ROI på for annoncører.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:09

De områder hvor ejer af webshop ejer ikke skriver meget på deres hjemmesider , vil artikler skriver der linker til andre sider stadigvæk være der ,

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)