vis forstår korrekt får man webhotel med egen blog og domæne hvor der er wordpress der fungere med de meste normale plug in vis jeg forstår korrekt
Det er korrekt, simpel blog, nem og lige til at gå til.
Synes egentlig at konceptet i sig selv er rimelig ligetil, og smart.
Men jeg savner mere information på siden, hvis man ikke lige har styr på hvordan sådan en blog fungere osv. Er det lidt svært at overskue det hele. Og man må antage at det er disse du henvender dig til, altså folk der ikke selv har nogen erfaringer, med at blogge.
Skal jeg f.eks. selv ud og skaffe hosting? Det synes jeg ikke rigtig bliver gjort tydeligt.
Eller hvad med nogen referencer? Kunne være ret fedt hvis man kunne se hvodan sådan en blog ser ud inden man køber. Eventuelt en demo så eventuelle købere kan se hvor let eller svært, det er at bruge.
Ellers udemærket koncept, og tror sagens du ville kunne logge et par kunder til.
Tak.
Jeg forstår udmærket hvad du mener, er i gang med at få skrevet SEO artikler.
Der skal også mere referencer på, og hvad man egentlig får for de 500, udover en blog og domæne.
Som du selv nævner, mere brugervenlig information til de besøgende.
Demo er en idé som jeg har taget til mig, tak ;-)
Tak for jeres svar,
Synes egentlig at konceptet i sig selv er rimelig ligetil, og smart.
Men jeg savner mere information på siden, hvis man ikke lige har styr på hvordan sådan en blog fungere osv. Er det lidt svært at overskue det hele. Og man må antage at det er disse du henvender dig til, altså folk der ikke selv har nogen erfaringer, med at blogge.
Skal jeg f.eks. selv ud og skaffe hosting? Det synes jeg ikke rigtig bliver gjort tydeligt.
Eller hvad med nogen referencer? Kunne være ret fedt hvis man kunne se hvodan sådan en blog ser ud inden man køber. Eventuelt en demo så eventuelle købere kan se hvor let eller svært, det er at bruge.
Ellers udemærket koncept, og tror sagens du ville kunne logge et par kunder til.