Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hej, jeg har alletiders opfindelse.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Jan 11
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 09:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har skrevet før men prøver lige igen.

Jeg har alletiders opfindelse, jeg er allerede sikret et kundegrundlag på over 1500 brugere om måneden.

det drejer sig om en prop til stomipatienter, jeg har talt med en overlæge om hvordan den skal se ud og har fortalt ham om min ide.

hvis den virker vil han benytte den til de patienter som bruger sådan en idag.

Et firma i england er de eneste som laver en sådan prop og de tager 500 kr pr stk og hver patient bruger ca 2 pr mdr.

Min ide har kun noget med et plaster samt en lille silikone pind at gøre så den er ikke dyr.

hvordan kommer jeg vidre jeg har ingen penge slet ingen penge

Kontakt mig venligst på bokaj1@msn.com

Fra Aalborg
Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 250
Fra  AGIZO Skrevet kl. 09:34

Hvis det er noget du vil sætte i produktion, skal du højst sandsynlig have lidt kapital.

Er der ikke nogle i din familie som kan hjælpe dig på dette område?

Derudover kan du prøve at tage kontakt til potentielle produktionsvirksomheder, som du kan forestille dig, kunne fremstille din opfindelse. Det kan være de vil gøre det, med udskudt betaling. Dog er der en chance for at de ikke får deres penge, hvis du mod forventning ikke kan afsætte din vare alligevel.

Derfor kan du tilbyde dem, at få en del af overskuddet på fx. de første 1500 fremstillede "propper".

Der er en del muligheder for at få tingene til at lykkedes med ganske lidt kapital. Man skal bare være lidt kreativ :-) 

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 12:29

Få fremstillet en prototype :)  Kapitaludfordringen kan altid omgås.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12914
Skrevet kl. 12:39

Hej

Det første du nok bør gøre er at undersøge om du ikke krænker andres patenter på området. Gør du ikke det kunne der måske være en fremtid for dit produkt. 

Mvh

Ravn

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 16:03

Ravn:

Hej

Det første du nok bør gøre er at undersøge om du ikke krænker andres patenter på området. Gør du ikke det kunne der måske være en fremtid for dit produkt. 

Mvh

Ravn

Også min første tanke og dernæst tage patent.

Når patentet så er i hus og der er grundlag for produktet, så er det ikke svært at finde investorer om nødvendigt, men tror ikke økonomien bliver udfordringen, mere distributionen, så der skal du være opmærksom på at vælge de rigtige.

Hvis det bliver en succes, så har du passiv indkomst der vil noget måske.

MEN FÅ ALDRIG LAVET EN PROTOTYPE I KINA - DE STJÆLER MED ARME OG BEN når det gælder den slags.

Henvend dig eventuelt til teknoklogisk institut.

Køb ren argan olie her

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)