Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Trygtliv.dk domæne

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Næstved
Tilmeldt 18. May 11
Indlæg ialt: 358
Skrevet kl. 08:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, jeg kunne godt tænke mig at høre hvad folk synes om domænet til en webside jeg ejer sammen med en ven, i har nok set nogen andre tråde af os herinde. (Morten Bormeth) og jeg. Siden går ud på at psykisk lidende kan få noget sammenhold og ha' social kontakt med ligesindende. Et "Fristed i hverdagen" for psykisk lidende. I er selvfølgelig velkommen til at gå derind og kigge lidt rundt selv.

Domænet: www.trygtliv.dk

Det egentlige spørgsmål er, hvad synes i om domænet vi har valgt. Passer det godt sammen med konceptet, er det misledende, osv.

Mvh. Johnny Olsen.

Fra Næstved
Tilmeldt 18. May 11
Skrevet kl. 10:20

Hvis dem som føler domænet ikke passer til konceptet, kunne prøve at uddybe (forklare) hvad der mangler i at det er en godt domæne til et sådanne koncept.

Fra Næstved
Tilmeldt 18. May 11
Skrevet kl. 14:33

Slet ingen der har nogen gode råd eller forslag?

Tilmeldt 8. Dec 10
Indlæg ialt: 128
Skrevet kl. 15:17

Det første der sprang til mig var hvorfor siden ikke hed noget ala trygtsind eller roisindet :p

......

Tilmeldt 8. Dec 10
Indlæg ialt: 128
Skrevet kl. 15:19

Hov glemte lige det andet jeg ville skrive..

Jeg kunne godt tænke mig, at man kunne se hvor mange bruger der er på siden, så man ikke opretter en bruger og ingen bruger siden. Har selv kunne haft brug for ligende side for 5 år siden, der var der kun livslinien og det er svært, at ringe til nogen og fortælle om ens situation så i dagens danmark er det skønt med en hjemmeside, da det er nemmere for mange af skrive om deres problemer.

......

Fra Næstved
Tilmeldt 18. May 11
Skrevet kl. 15:52

Mange tak for dit svar :) Ja trygtsind lyder faktisk ikke værst, det vi bare gik lidt efter var også noget der lå rigtig godt i munden. Dog har jeg slet ikke tænkt på domænet trygtsind, hvilket er rigtig godt.

Problemet vi har nu, er at vi mangler brugere. Vi har adwords ude, men eftersom siden er helt gratis for alle, er det begrænset hvor mange penge vi kan bruge på diverse reklamer. Vi går dog stærkt til den med mund til mund og udskrifter vi hænger op, spreder osv. Vi har også facebook.com/trygtliv :) Jeg vil tænke lidt over det med "Trygtsind" dig, er ikke værst.

Du er meget velkommen på siden, lige pt er der som sagt ikke mange brugere, men vi er også ret så nyopstartet. Der er allerede nye funktioner på vej til siden, vi bliver ved med at opdatere og gøre den større funktions mæssigt.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:06

jeg ville dele ordret skrive tryg-liv.dk derved lettere at læse for ordblinde da ordret er delt og dette gør det også hurtigt sikkert at læse ikke ordblind

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)