Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Visitkort - Flyer24

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 6. Oct 05
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 17:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Nogen som har erfaring med bestilling af Visitkort fra Flyer24.dk?

Mvh

Kasper

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Feb 07
Fra  Globus Vask Skrevet kl. 18:10
Hej Kasper,

Kender ikke til dem, men har været inde at kigge på deres setup, og det ser jo ganske fornuftigt ud..

Man kan jo altid starte med de 250 (næsten) gratis visitkort, for at tjekke dem ud..?

Vask og udlejning af linned, beklædning og måtteservice til private og offentlige virksomheder

Globus Vask & Måtter

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Feb 07
Fra  Globus Vask Skrevet kl. 21:27
hehe de gør meget ud af at forælle at deres priser er uden skjulte gebyrer og andre dikkedarer... Og så kræver de gud-hjælpe-mig gebyr for at betale med visa kort.. og omend de ikke også kræver gebyr for at forudbetale via bankoverførsel ...!?
Fjolser.. selvom det er småpenge, harmonerer det altså ikke med deres slogan... det er en ommer!

Vask og udlejning af linned, beklædning og måtteservice til private og offentlige virksomheder

Globus Vask & Måtter

Fra Brønshøj
Tilmeldt 2. Nov 06
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 21:47
Hej Globus

De gebyrer er ikke noget de styrer det er PBS som pålægger dem at tage de gebyrer.
When you go home tell them of us, and say, for your tomorrow, we gave our today.
Fra Aars
Tilmeldt 15. Apr 06
Indlæg ialt: 602
Skrevet kl. 21:53
Hej Jonas,

PBS pålægger ikke nogen som helst at opkræve gebyrer. Virksomhederne kan gøre det hvis de ønsker det (men kun op til det beløb som PBS afkræver forretningerne), men det er absolut ikke noget som PBS kræver.
Fra Brønshøj
Tilmeldt 2. Nov 06
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 21:57
Det var egentlig også det jeg mente, min pointe var blot at butikken ikke har nogen fortjeneste på det, de pålægger sådan set bare kunderne at betale gebyret.
When you go home tell them of us, and say, for your tomorrow, we gave our today.
Tilmeldt 18. Dec 06
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 22:02
Dato: 14-03-2007 17:47:38 Forfatter:Kasper S
Nogen som har erfaring med bestilling af Visitkort fra Flyer24.dk?

Mvh

Kasper

Hej Kasper,

Jeg har købt mine visitkort og stickers hos dem og jeg er godt tilfreds  Synes deres "freedesign" er rigtig godt og de har et fint udvalg......

Kan anbefales!

Mvh. Rikke.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Feb 07
Fra  Globus Vask Skrevet kl. 22:49
hmm.. jeg har ikke hørt at PBS nogensinde har været indblandet i bankoverførsler ml to konti :)

For der opkræver de også gebyr... det var mest den jeg studsede over...

ok det er ikke alverden, men så lad være med at reklamere med at være gebyrfri... blot min holdning :)

Globus Vask & Måtter

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)