Hej Amino Vi har netop lanceret vores nye side som tidligere skrevet her på amino. En side som alle kan bruge hvis de har en mindre bygge opgave eller et større byggeprojekt de skal have udført. Det er hurtigt og nemt man skal blot trykke på indhent tilbud og beskrive opgaven, og herefter bliver man så kontaktet af flere håndværkere. Vi har allerede solgt løsningen til flere håndværkere, men vil selvfølgelig gerne ud og få endnu flere til og benytte vores service. Men det kræver dog at vi først og fremmest får skaffet os en masse opgaver fra private, mindre virksomheder, andelsboligforeninger mv. Så kommer spørgsmålet til jer Aminoer: Hvordan ligger vi den bedste online strategi? Skal vi satse på adwords, og bare betale mere end alle andre per klik og blive promoveret foran alle andre af lignende sider? Vi har oprettet en facebook side som vokser meget stille og roligt :) - her kan man iøvrigt deltage i en lille konkurrence hvis man er interesseret - læs mere her - skal vi her gå efter annoncer via facebook, eller via "væg til væg" metoden - sidst nævnte nok lidt længere varende strategi? Organisk søgning tager tid, men det skal der selvfølgelig også arbejdes på, det er klart. Skal man starte nogle relevante blogs eller lign? Andet jeg ikke lige har tænkt på?? Så er der selvfølgelig strategien "offline" - denne har vi rimelig styr på - vi skal bla deltage i forskellige arrangementer i diverse byggemarkeder i den kommende tid, dele flyers ud mv. Så det jeg søger er jeres bud på hvor der skal satses - KUN ONLINE! - og om muligt måske en person der kunne hjælpe os med og tage de første skridt - både adwords vejen men også på facebook, da vi ikke har de store kompetencer indenfor dette felt. Så gerne nogle gode råd og fif, men måske også et bud på hvad det skal koste os, og komme ud over kanten, og få en masse opgaver ind til vores håndværkere. Håber og høre fra en masse af jer kloge hoveder herinde :) På forhånd tak. Bendtsen
|
Go morgen Amino
Tillader mig lige og smide denne tråd i toppen igen - håber der er nogen der har lidt interessant input til ovenstående spørgsmål.
Bendtsen