Den virker professionel og du kommer godt ud med dit budkskab!
Dine billeder er også kanon gode!
Thumbs up herfra!
OT : Hvem sælger du dine ydelser til? Hvem er køberen? Er der et marked for det? Er det kun fodboldspillere der bruger dig? Hvem bruger dig - nogle "kendte"? Måske du kunne bruge dem som ref.
Sportsernæring skal købes hos STEPUPFITNESS.DK - Sportsernæring til dig der vil se resultater.
Den virker professionel og du kommer godt ud med dit budkskab!
Dine billeder er også kanon gode!
Thumbs up herfra!
OT : Hvem sælger du dine ydelser til? Hvem er køberen? Er der et marked for det? Er det kun fodboldspillere der bruger dig? Hvem bruger dig - nogle "kendte"? Måske du kunne bruge dem som ref.
Tak for det Richard
Jeg sælger mine produkter til mange forskellige målgrupper...
Indkasttræning: Prof.- og amatør- og ungdomsspillere. Erhvervsfolk og andre interesserede. Faktisk har jeg lige trænet en folketingspolitiker og så trænede jeg i Statsfængslet Østjylland sidste sommer, så målgruppen er ret bred
Foredrag: private og offentlige virksomheder, åbne foredrag, sportsklubber og andre steder hvor folk gerne vil ha´ et actionfyldt foredrag.
Sprinttræning: Fodboldspillere og håndboldspillere
Coaching: Alle der vil nå deres drømme
Jeg har trænet nogle kendte mennesker, så det kunne godt være en god idé at få en reference fra dem
Hej thomas dette har INTET med dit design, at gøre men egentlig blot for at gøre dig opmærksom på at du er at finde mange steder på nettet og har netop faldet over et af dine billeder.
Billedet er fra mit verdensrekordforsøg på det Olympiske stadion i Berlin...40.000 tilskuere det var fedt...
Jeg har ikke nogle billeder fra rekordforsøget, så når jeg fortæller om det i mine foredrag, så må folk forestille sig det. TAK nu har jeg noget at vise