Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bør jeg være nervøs?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Apr 11
Indlæg ialt: 149
Fra  FanGrej.dk Skrevet kl. 16:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej amino'er!

Jeg har fået mig et lille problem. Natten til torsdag købte jeg et produkt fra www.logoworks.com, og jeg har endnu ikke fået noget svar fra dem. De gav mig selv en ordrebekræftelse fra deres auto-mail, hvor de lovede at behandle min ordre inden for 24 timer: "Your request will be reviewed and you will receive a response no later than Fri 5/27/2011 12:43 PM Mountain Time." Jeg besvarede mailen i går og spurgte dem, om de var bagud, siden jeg ikke havde fået svar endnu. Da jeg har betalt dem penge, er jeg ved at være nervøs for, at de på en måde glemmer mig eller snyder mig.

Hvordan bør jeg forholde mig nu? Skal jeg vente et par dage mere og se, eller skal jeg bare ringe og brokke mig? For må indrømme, at jeg ikke er helt tryg ved situationen, når nu jeg har betalt dem penge :-)

Mvh

Daniel

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 17:00

Jeg ville give dem et par dage mere inden jeg ville gå i panik.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Dyssegård
Tilmeldt 13. Sep 07
Indlæg ialt: 631
Fra  onlineeffekt.dk Skrevet kl. 17:02
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Daniel.

Der er næppe grund til voldsom bekymring, højest lidt irritation over du endnu ikke har fået dit nye logo.

Hvis du har betalt med kreditkort og ikke modtager varen, så er banken forpligtet til at tilbageføre pengene til din konto.

Men mon ikke LogoWorks blot har travlt - det virker umiddelbart til at være et seriøst foretagende.

Mvh Troels.

Tilmeldt 18. Apr 11
Indlæg ialt: 149
Fra  FanGrej.dk Skrevet kl. 23:17

Jeg er stadig ikke "rigtigt" blevet kontaktet af logoworks. Efter jeg rykkede dem via e-mail, modtog jeg en besked den 1. juni, hvor en medarbejder skrev, at han ville kontakte mig snart. Dette er så 9 dage siden nu. Meget dårlig service synes jeg.  

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 00:16

Skriv til dem at du vil have handlen går tilbage - ellers tag fat i banken, hvis det stadig kan lade sig gøre, du har ret i det er useriøst, og virker lidt som et scam ventetiden in' mente. 

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)