Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fabrikker/Leverandører der kan levere færdige tøjkollektioner,trendy,kommercielle styles.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 1. Feb 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 16:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har haft tøjbutikker i flere år,men har solgt dem.Nu ønsker jeg at starte E handel.Jeg har det kæmpe problem at jeg ikke aner hvor jeg skal finde de flotte færdige styles henne.Jeg kan se når en vare er god,ved at prøve den på osv,men er træt af jeg ikke kan finde den skønne fabrik,leverandør som kan vise mig de rigtige styles her og nu,ser kun alt det grimme på alibaba,desuden er det umuligt at finde rundt på sitet.Hvor finder jeg færdige varer,trendy kommercielle styles til levering her og nu ,til kvinder 20år til 45år,og til de rigtige priser.Kan det lade sig gøre i østen ??Findes der fabrikker med et kæmpe lager af skønne færdige designs hvor jeg kan sætte mit eget label i??Jeg er vild med Rick Owen,Isabel marant mm.Glæder mig til at høre om i tror det er helt umuligt.venligst majgren

Fra KBH/Chiang Mai
Tilmeldt 4. Jun 09
Indlæg ialt: 419
Skrevet kl. 09:27

Hej Majgren

der er muligt men de fleste fabrikekr sælger deres varer til ders kunder pr odre, overrun og rejects bliver så solgt ud ag bagdøren.

Ud fra det du skriver skal du bruge lidt af hvert færdigt, en svær opgave for enten skal du selv rundt til fabrikker eller finde en der deler din smag, og som vil fare rundt for at finde dine varer.

jeg kunne hjælpe men kun med produktion af ordre, ikke som indkøberen du ahr brug for.

Hilsen

Michael

Fra København
Tilmeldt 8. May 11
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 10:11

Hej Majgren,

Jeg ved at flere butikker benytter sig med at tage til fx London, Paris og Milano hvor de opstøver små systuer og finder en masse små kollektioner som de så enten køber lidt af ala limited edition eller får sendt videre til producenter som så laver større partier af det og der har man mulighed for selv sætte sit eget navn i nakken. Det er ikke dyrt og du kan få en høj markup på det, tror den ligger på 3,5 eller helt op til 4. 

Mvh

Cottonwood®

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15094
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 02:19

De fleste fabrikker i Østen og Tyrkiet køre med deres egne kollektioner, hvis man kan kalde dem det... Dvs kollektioner som fabrikkerne selv har designet, og som de efterfølgende selv producere og sælger. Men disse kollektioner er meget meget meget lidt vestlig orienteret, og mangler ofte "DESIGNET" for at kunne sælges i Europa...

Der findes flere store tyske og franske grossister, som sælger trendy tøj til unge piger...

Fra København S
Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 129
Skrevet kl. 09:56

Hej Majgren.

Som de andre har skrevet, findes der et hav af leverandører som producerer sine egne design-kollektioner, og her er det ikke umuligt at få sit brand/logo på disse tekstiler. Det er faktisk det mindste problem.

Jeg kender dog kun til Kina og Vietnam, hvor jeg har kendskab til en række tekstil-leverandører. Man kan også få lavet sit eget design, men det er selvfølgelig dyrere, fordi der skal ekstra arbejde til.

Dog skal det lige siges, at man skal være noget forsigtig, når man bevæger sig ud i siden alibaba.com. Man kan uheldigvis støde ind på en leverandører, som udgiver sig for at være en anden.

Hvis dette siger dig noget, er du velkommen til at kontakte mig for yderligere information.

Med venlig hilsen

Kim Long Nguyen

Fra Holbæk
Tilmeldt 6. May 11
Indlæg ialt: 101
Skrevet kl. 10:57

Hej,

Jeg vil også tilslutte mig de samme kommentarer som jeg kan se du allerede har fået lidt af. Alibaba kan være et udemærket sted at starte - men de fleste er enten tradere eller går via en agent, og priserne er derfor også derefter. Jeg fornemmer du er på udkig efter "hyldevarer" som du kan sætte dig eget logo i. det kan være svært da smag er et vidt begreb, og europæisk smag falder ofte langt fra orientalsk stil. Jeg vil anbefale dig at få lavet en kollektion af salgsprøver i DK som du kan sende ud til Østen og få produceret. Jeg er bange for at køber du udelukkende "hyldevarer" fra forskellige leverandører, kan fittingen variere og materialerne ligge langt fra hinanden, og det er derfor svært at skabe sammenhæng i kollektionen. Blot en kommentar, håber du kan bruge den.

Hvis du har brug for uddybende svar, skriver du bare igen hla@plus7.dk

Mange hilsner

Heidi

Tilmeldt 30. Aug 10
Indlæg ialt: 282
Fra  Amarisas International Co., Ltd. Skrevet kl. 11:51

Hej Majgren

Som andre skriver, er du nød til at få fremstillet dit eget tøj, som så også er helt dit eget, og som ingen andre har. Det er forholdsvis nemt at beskytte sig juridisk, hvis andre skulle kopiere designet.

Jeg har min egen fabrik her i Thailand, som producerer kundernes egne designs, i høj kvalitet til rimelige priser.

Jeg har stor succes med begrebet made to order, og det har jeg netop fordi, jeg og mine medarbejdere kan lave tøjet til en fornuftig pris, og i den høje vestlige standard som kræves. Noget som mine konkurrenter har svært ved at gøre efter.

Læs mere om min virksomhed her www.amarisas.com

Skriv gerne til mig med spørgsmål på; lars@amarisas.com

Venlig hilsen, Lars

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 18:10
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15094
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 00:34

Lars:

Som andre skriver, er du nød til at få fremstillet dit eget tøj, som så også er helt dit eget, og som ingen andre har. Det er forholdsvis nemt at beskytte sig juridisk, hvis andre skulle kopiere designet.

Bare lige som en side kommentar, så er det altså ik nemt at beskytte sig... Ik med mindre det er print.

Ellers skal du til at beskytte detaljer ved dine designs, og det er altså en tung og omkostningsfuld opgave...

Fra Skanderborg
Tilmeldt 21. Jan 06
Indlæg ialt: 288
Fra  www.hypersynectics.com Skrevet kl. 17:03

hejsa majgren

- tøjbranchen er ikke mit speciale - men, jeg har et meget stort antal kontakter til gengæld

- så, hvis du ret præcist kan beskrive - på engelsk - hvad du er på udkig efter, så kan jeg droppe en besked hos nogle af mine superconnectors i Indien + Kina

hilsner

Dann S.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)