jeg er igang med at forbedre mig til fysik eksamen på gym på c niveau. jeg er igang med at skrive om elektriske energi, og så vil jeg gerne sige hvad en 1kWh koster hos dong fx er der nogen som ved det? |
ment en kwh
jeg er igang med at forbedre mig til fysik eksamen på gym på c niveau. jeg er igang med at skrive om elektriske energi, og så vil jeg gerne sige hvad en 1kWh koster hos dong fx er der nogen som ved det? |
jeg mangler en investor eller 2 til at starte mit projekt
ment en kwh |
Du burde kunne finde svaret her: http://www.dongenergy.dk/privat/El/elaftaler/Pages/Elaftaler.aspx |
Priser er forskellige afhængig om vi taler om privat eller erhverv. |
Spreadboard.com - Projektstyring, samarbejde, tidsregistrering og meget mere.
er det så dyrt ? Og prisen vil jo kun stige ude i fremtiden :O |
Elprisen er politisk fastsat til at skulle stige omkring 10% om året. - Ideen er at fremme energisparende forretningsideer og øge motivationen for at installere vindmøller etc. |
Spreadboard.com - Projektstyring, samarbejde, tidsregistrering og meget mere.
Ideen er udelukkende at tjene penge. Om så al energien kom fra vindmøller, så ville de stadig finde på undskyldninger for at skaffe penge. |
xxx
Hej, ja det meste er jo afgifter. For virksomheder afhænger priser også af om man kører på en variabel pris (nordpool + tillæg), eller man har aftalt en fast pris. Man kan godt sammenligne det med et fast eller variabelt huslån. Selve strømmen ligger vel omkring 45-50 øre kwh.... Held og lykke...
|