Mit firma har nogen udlejnings lejligheder som ikke er steget i leje de 3 år de har været udlejet.
Har forgæves prøvet at google efter et standard dokument der kunne bruges i forbindelse med en sådan varsling.
Samtidigt er varmen også blevet væsentligt dyre og har i 2010 betalt 4.000,00 mere i varme end opkrævet aconto, hvilket jeg vil sende videre til lejer.
Samtidigt er der ved at blive lagt nyt tag på og monteret nye vinduer. Det burde også kunne udløse en husleje stigning. I Hvert fald vinduerne, da det giver en bolig forbedring og om ikke andet så burde det reducere varme forbruget.
Men søger een eller anden form for hvad jeg skal skrive til mine lejere og hvordan reglerne for ovenstående er.
Ved at det skal varsles med 3 måneder, men der ud over ved jeg ikke meget :-)
JDATrading.dk - Erotisk Internet Handel - JDATrading.dk
Leder selv efter samme svar, og faldt derfor over dit spørgsmål. Jeg fandt denne side hvor der er alle mulige kontrakter, tillæg til kontrakter, varslinger og meget andet. Måske det kan hjælpe dig. Jeg kan ikke svare på dit spørgsmål, da vores situation er en anden hvor vi i kontrakten har skrevet at der reguleres med en fast procent hvert år. Men prøv at kigge om det er noget du kan bruge :-)