Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

DanDomain webshop design sælges billigt!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Aug 10
Indlæg ialt: 335
Skrevet kl. 13:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Dandomain webshop design sælges billigt!

Har du en webshop ved DanDomain, og ønsket et nutidigt design, i stedet for det der er standard i systemet, og er du ikke interesseret i at betale titusindevis af kroner for det - så er dette måske noget for dig..

Jeg har lavet et design, og implementeret det i en demoshop som kan findes her http://2590326.shop15.dandomain.dk/shop/frontpage.html

Designet er lavet 100% fra bunden af mig.

Designet sælges for 3000kr. Dette inkludere at jeg opsætter det i din shop så det kommer til at se ud som det gør i demoshoppen lige nu. Ønskes der et andet farvevalg end det benyttede, bliver der selvfølgeligt sørget for det.

Bemærk at jeg ikke giver nogen support på DanDomains system, dets muligheder, opsætning eller andet – men jeg blot sørger for at give din webshop et nutidigt look som vist på overstående link.

Designet sælges efter først til mølle princippet.

Såfremt der er nogen der skulle undre sig over hvorfor jeg laver et design og derefter sælger det, så er det udelukkende for at få refferencer så jeg kan blive verificeret DanDomain design partner.

Såfremt du ønsker et nyt design designet fra bunden med dine egne tanker og ideér, kontakt mig da og lad os finde en god pris.

Hvilken udbyder bruger du?

Hvilket udbyder bruger du til din webshop?

• DanDomain (18,2%)
  • Scannet (9,1%)
  • Danaweb (0%)
  • Webshoppers (9,1%)
  • GoldenPlanet (0%)
  • Benytter en anden udbyder.. (36,4%)
  • Har selv lavet den (27,3%)
  • Totalt antal stemmer: 11
Tilmeldt 10. Aug 10
Skrevet kl. 14:52

Lige en tilføjelse til tidligere post.

Såfremt du køber designet med hensigt på videresalg/formidling eller lign er dette okay.

Jeg opsætter den blot på det ønskede site.

Fra helsinge
Tilmeldt 11. Sep 09
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 16:07

Mangler du ikke at lave noget på den shop du linker til?

Det er en standart forside, vareliste, varekort, kurv og bestilling?

Ved godt du sælger det meget billigt, men hvis det var mig ville jeg nu hellere betale lidt mere og få designet hele min shop.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:33

Det ville være pænt med noget margin til indkøbskurven og et link, så man kunne klikke sig videre til bestilling.

Det overordnede design er flot, godt lavet.

Fra Langeskov
Tilmeldt 20. Nov 08
Indlæg ialt: 1129
Fra  Marjoe ApS Marjoe.dk Skrevet kl. 16:34

Har du andre eksempler du kan vise, eller er det den eneste du har lavet? indtil nu.

Tilmeldt 10. Aug 10
Skrevet kl. 08:39

For at gøre lidt flere kritiske amino brugere glade og tilfredse, så skal jeg nok lave nogen opdateringer på designet i løbet af dagen så knapper og lign.

Nu var dette dog også planen, men ville vente indtil jeg fandt en der havde interesse i det, da det er muligt at han/hun kunne have interesse i andre farver mm, og derfor ville det være lidt dobbeltarbejde for noget som med stor sansynlighed alligevel skulle være anderledes. Det der var vigtigst for mig var at give brugeren et andet visuelt indtryk i det de kommer ind på siden end det standard design, og det mener jeg bestemt at man skulle få, og ligeledes kunne forestille sig til andre knapper etc (: men tager et kig på det.

@ marjoe 

Såfremt du har interesse i at få referencer og lign, send mig da en pm, da jeg, for kunder/webshop ejeres skyld ikke vil poste det her.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)