Dandomain webshop design sælges billigt! Har du en webshop ved DanDomain, og ønsket et nutidigt design, i stedet for det der er standard i systemet, og er du ikke interesseret i at betale titusindevis af kroner for det - så er dette måske noget for dig.. Jeg har lavet et design, og implementeret det i en demoshop som kan findes her http://2590326.shop15.dandomain.dk/shop/frontpage.html Designet er lavet 100% fra bunden af mig. Designet sælges for 3000kr. Dette inkludere at jeg opsætter det i din shop så det kommer til at se ud som det gør i demoshoppen lige nu. Ønskes der et andet farvevalg end det benyttede, bliver der selvfølgeligt sørget for det. Bemærk at jeg ikke giver nogen support på DanDomains system, dets muligheder, opsætning eller andet – men jeg blot sørger for at give din webshop et nutidigt look som vist på overstående link. Designet sælges efter først til mølle princippet. Såfremt der er nogen der skulle undre sig over hvorfor jeg laver et design og derefter sælger det, så er det udelukkende for at få refferencer så jeg kan blive verificeret DanDomain design partner. Såfremt du ønsker et nyt design designet fra bunden med dine egne tanker og ideér, kontakt mig da og lad os finde en god pris. Hvilken udbyder bruger du?Hvilket udbyder bruger du til din webshop?
|
Lige en tilføjelse til tidligere post.
Såfremt du køber designet med hensigt på videresalg/formidling eller lign er dette okay.
Jeg opsætter den blot på det ønskede site.