1. ( TWITTERMONEY.INFO ) |
Jeg har lige kigget på dem.
Det ser ikke ud til at der er besøgende eller indkomst? Det er relevant for mig personligt når jeg kigger domæner + indhold.
Med Venlig Hilsen
Morten
Jeg har lige kigget på dem. Det ser ikke ud til at der er besøgende eller indkomst? Det er relevant for mig personligt når jeg kigger domæner + indhold. Med Venlig Hilsen |
Hunderacer - 550 forskellige hunderacer
Altså til normale domæne pris , du skal jo af med dem Sælges der uden indhold den ene sides tekst er svær at læse da der er skrevet mørk tekst ovenpå mørk baggrund De 2 andre sider ser ikke ud til at virke Er det ikke med webhotel og hvor tid er der tilbage og hvilken løsning valgt hvad pris snakker du om vis det ikke bare er domænes normal pris hvor mange bsøgene er der på siderne er der 10 om dagen eller 1000 om dagen gør også en forskel i pris hvor kommer de besøgne hvilken søgord og hvor mange
|
Topbetting.info / kan sælges med indhold hvis person ønsker det, ellers er det bare kun domænet. ellers sælger jeg dem som kunne være intra i dem.. |
Vil gerne lige give en bedre update www.topbetting.info er med hjemmeside inkl lavt besøgene som er ialt 33, sælger også navnet kun. webhosting følgere ikke med www.TwitterMoney.info er kun med domæne og ingen traffic www.Watch-Shows.info er kun med domæne og ingen traffic |