Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad med sms?

Side 4 ud af 4 (34 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 28. Oct 05
Indlæg ialt: 307
Fra  OnlineBloggen.dk Skrevet kl. 21:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hmm men så kan man så indvende at de vil skide på reklamerne og slette dem så snart de kommer på mobilen for så at komme til det der gratis-event... Det ville jeg da gøre. Plus det skal nok være et ret stort og fedt event der bliver gentaget måske en gang om måneden, for at folk gider. Men hvis I kan lave et superfedt event skal I nok få mange med på den, når det rygtes man kan komme til et super fedt event gratis.

Er der ikke også noget med at der nederst i beskeden skal stå hvordan man afmelder sig? Mener der var en sag på et tidspunkt mod nogle der leverede vitser hvor de ikke havde gjordt det - hvis jeg har ret er der jo en del mindre plads til selve reklamen.

Mvh. Philip fra Linkbuilding.dk - min blog om linkbuilding og online markedsføring

Tilmeldt 26. Sep 05
Indlæg ialt: 259
Skrevet kl. 21:52
Jo der vil tydeligt være beskrevet både på hjemmeside og i beskeder, hvordan man melder sig til, og hvordan man afmelder det igen, men somsagt, det er gratis, de mister ikke noget ved at være med i det.
Fra København
Tilmeldt 28. Oct 05
Indlæg ialt: 307
Fra  OnlineBloggen.dk Skrevet kl. 22:55

Jaja selvf. kommer bare med mine tanker om det, men I skal nok få et godt projekt op at køre hvis det er det i vil.

Held og lykke!

Mvh. Philip fra Linkbuilding.dk - min blog om linkbuilding og online markedsføring

Tilmeldt 26. Sep 05
Indlæg ialt: 259
Skrevet kl. 23:09

hehe

ja det håber jeg da
Side 4 ud af 4 (34 indlæg)