Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Video teaser?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. May 11
Indlæg ialt: 153
Skrevet kl. 20:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Nogen Aminoer der kender til enten et værktøj/program (helst) eller firma der kan lave en teaser video, til brug på mit website? Det er vel at mærke uden brug af "ude i marken"-kamera, men altså bare nogle smarte, præsentable og visuelt flotte ord/effekter der flyver rundt på skærmen og en præsentation af f.eks et tilbud?

Eksempel:
http://www.noergaardandersen.dk/ 
(Klik på "Showreel" øverst i venstre hjørne).

Fra Horsens
Tilmeldt 24. May 11
Indlæg ialt: 280
Fra  Marketing analytiker, Lars Grove Mortensen Skrevet kl. 01:08

// Lars Grove Mortensen, marketing analytiker

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 08:53

Hej

http://activeden.net/ kan du finde div. skabeloner som vha nogle still billeder og noget tekst så laver et lille videoklip. Måske er det sådan noget du leder efter?

Hilsen Morten

Tilmeldt 21. Oct 08
Indlæg ialt: 278
Fra  Ballistic Skrevet kl. 09:01

Hej 

du kan tage et kig på min showreel her:

Men efter som at du spørger efter et program går jeg ikke ud fra dit budget er til en professionel produktion. Du kan tage et kig på Adobe After effects, det er dog ikke det nemmeste at komme igang med med mindre du kender photoshop og premiere i forvejen.

Dbh

Meik

Fra København Ø
Tilmeldt 8. Jan 10
Indlæg ialt: 317
Fra  Projektledelsen Skrevet kl. 09:41

Kender du det program, der hedder Prezi? I en mindre udgave er det gratis, men skal så ligge på deres hjemmeside. Tag et kig på præsentationerne på siden www.prezi.com - det er ret forrygende ting, man kan lave med det.

Mange hilsener Lise

Tilmeldt 4. May 11
Skrevet kl. 14:57

Meik Jessen:

Hej 

du kan tage et kig på min showreel her:

Men efter som at du spørger efter et program går jeg ikke ud fra dit budget er til en professionel produktion. Du kan tage et kig på Adobe After effects, det er dog ikke det nemmeste at komme igang med med mindre du kender photoshop og premiere i forvejen.

Dbh

Meik

Hej Meik

Hvad vil en forsigtig, uforpligtende pris lyde på, hvis du skulle lave en ca. 10 sekunders video i 3D?

Tilmeldt 4. May 11
Skrevet kl. 14:59

WideEyes.dk & AAimport.dk:

Hej

http://activeden.net/ kan du finde div. skabeloner som vha nogle still billeder og noget tekst så laver et lille videoklip. Måske er det sådan noget du leder efter?

Hilsen Morten

Hej Morten

Mjaaaa....jo, men det ser ud til at være lidt for standardiseret synes jeg. Men jeg skal lige have kigget det ordentligt igennem.

Tilmeldt 4. May 11
Skrevet kl. 15:03

Lise Halskov:

Kender du det program, der hedder Prezi? I en mindre udgave er det gratis, men skal så ligge på deres hjemmeside. Tag et kig på præsentationerne på siden www.prezi.com - det er ret forrygende ting, man kan lave med det.

Mange hilsener Lise

Hej Lise

Nej, jeg kender ikke til det, men nu nærmere vi os. Desværre kan jeg se, at det er abonnementspris, og jeg forsøger ihærdigt at holde mig langt fra fra alt jeg kontinuerligt skal betale til, uanset hvor godt et tilbud det synes at være.

Det mest optimale er, at finde et program eller en service, hvor jeg forholdsvis nemt og enkelt kan designe min egen video præsentation og kun betale en gang for alle. Hvis sådan noget overhovedet findes?

Tilmeldt 21. Oct 08
Indlæg ialt: 278
Fra  Ballistic Skrevet kl. 15:36

Ivr:

Hej Meik

Hvad vil en forsigtig, uforpligtende pris lyde på, hvis du skulle lave en ca. 10 sekunders video i 3D?

Hej

Det er jo meget svært at sige, og langt hen af vejen vil jeg også sætte spørgsmålstegn ved om det behøver at være 3d... langt det meste af det du ser i min showreel f.eks. er 2d animation, noget af det ligner bare 3D.

Men en god præsentations video på 10 sekunder kan da laves for omkring 3000 men hvis der skal modelleres i 3d eller laves noget vildt avanceret bliver det hurtigt dyrere.

Meik

Tilmeldt 4. May 11
Skrevet kl. 11:03

Meik Jessen:

Hej

Det er jo meget svært at sige, og langt hen af vejen vil jeg også sætte spørgsmålstegn ved om det behøver at være 3d... langt det meste af det du ser i min showreel f.eks. er 2d animation, noget af det ligner bare 3D.

Men en god præsentations video på 10 sekunder kan da laves for omkring 3000 men hvis der skal modelleres i 3d eller laves noget vildt avanceret bliver det hurtigt dyrere.

Meik

Ok, takker for svaret. Det kan være jeg mailer dig når/hvis jeg vil gå den vej...Smile

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)