Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tilmelde folk nyhedsbrev

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg har det spørgsmål om det er "lovligt" for en webshop, at sætte et flueben i Ja tak til at modtage nyhedsbrev, når kunden er i checkout forløbet?

Tak på forhånd.

Mvh

Napz

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 20:43

Ja det er helt lovligt, men de skal have mulighed for at fjerne det.

Der har vi selv ret store udfordringer, for det kan man ikke i øjeblikket på vores shop, og det pisser mig i den grad af, at vi ikke kan få det fikset. Men jeg håber at mandag bliver en god dag, og at det kommer i orden der, for jeg tør sgu ikke sende nyhedsbreve til nogen der er blevet tvunget til at modtage dem.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Denmark - Norway
Tilmeldt 6. Apr 05
Indlæg ialt: 364
Fra  kaffeexpress Skrevet kl. 21:11

Napz:

Hej Aminoer

Jeg har det spørgsmål om det er "lovligt" for en webshop, at sætte et flueben i Ja tak til at modtage nyhedsbrev, når kunden er i checkout forløbet?

Tak på forhånd.

Mvh

Napz

Hej Napz!

Det er fuldt lovligt at sætte flueben i bestillings processen at folk kan tilmelde sig nyhedsbrevet. 

Ved der har været snak om, det er lovligt at der står fast flueben konstant eller om man selv skal sætte dette flueben ved processen. 

Jeg oplever at hjemmeside ejer gør begge dele. Men det er klart at hvis fluebenet står konstant ved "JA TAK" så for du nok flere tilmeldninger til dit nyhedsbrev, end hvis de selv skal sætte krydset.

Martin Leinstein ;) - ha' verdens bedste dag

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:18

Tak for jeres svar :)

Det er selvfølgelig klart at hvis den står der konstant, så får man en del flere tilmeldinger -  konklusionen må så være at det er lovligt for webshoppen at sætte et flueben ved tilmeldingen til nyhedsbrevet, men at kunden skal have mulighed for at fjerne fluebenet? :)

/Napz

Fra Denmark - Norway
Tilmeldt 6. Apr 05
Indlæg ialt: 364
Fra  kaffeexpress Skrevet kl. 22:30

Yes

Martin Leinstein ;) - ha' verdens bedste dag

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)