Jeg checkede lige Pol, som jeg mener har faaet priser for deres design. Og det er faktisk ret smart lavet. De har en sort kant foroven (top menu), saa banner reklamen, og saa en roed kant under (menu). Den sorte/roede kontrast/ramme giver en kraftig genkendelsesvaerdi, uanset hvad banner reklamen viser. Tager du omvendt berlingske er det naermest som om siden slet ikke starter foer man er nedenunder banneret. Toppen er helt neutral saa man knapt ser den, og foerste indskydelse er vel at scrolle ned (vaek fra banneret og til indholdet). Saa som naevnt, jeg kunne godt taenke mig at se et topbanner i dit design |
Hej Stig
Mange tak for dine kommentarer.
Hvis du besøger JP.dk, så har de faktisk ikke særlig mange reklamer på siden, og dem de har, er placeret i toppen eller helt ude i siderne. Jeg har prøvet, at tilføje de reklamer de har på nuværende tidspunkt på siden, men de er indfødt mellem indholdet. På undersiderne, vil der være plads til at indsætte flere reklamer, men for at undgå en alt for uoverskuelig forside, valgte jeg kun at have 2.
Venligst,
Anders