Søde Mikael, vi dømmer dig på ingen måde pga. din ordblindhed. Jeg tror, vi er mange, der synes, det er flot, at du deltager så aktivt på Amino på trods af din ordblindhed. Grunden til, at du fik en minusstjerne af en eller flere Aminoer et sted i tråden skyldtes garanteret, at du blev ved med at gentage dig selvom, folk havde forstået, hvad du mente. Det endte med at blive ligegyldig "spam"! Jeg ønsker dig alt godt herfra! Dbh Thomas |
Boysen:Det her viser PRÆCIS hvorfor det tiltider er svært at være kunde.... og endnu mere hvor svært det er at være webshop ejer.
Jeg tror alle der er webshop ejere har prøvet at love noget, som så ikke holdes. Ikke af ond vilje, men i forventning til at ... man når hjem, leverandøren sender, posthuset holder længere åben osv...
Og kære amino brugere, hvordan tror i denne tråd ville have endt, hvis det var webshop ejeren der skrev indlægget og klagede og en smålig kunde?? Jooee, vi havde ski nok holdt med webshop ejeren, de er jo iværksættere :)
@Fru Glob, jeg tror sgu der er gået en drama queen tabt i dag :), det er en meget voldsom reaktion.. men så har du jo en ide til næste års kostume.
Nej sjov til side, hvis du vil debattere trustpilot skulle du ikke have sovset dit indlæg ind i alt muligt andet, men undladt og fortælle historien og kun præsentere facts omkring din oplevelse med trustpilot.
Godt skrevet. især eksemplet med den omvendte hypotetiske situation for ja, så havde vi sgu nok haft en tråd om hvor stygge nogle kunder virkelig kan være...
Brian