Jeg har en idé til en hjemmeside der skal kunne indeholde reklame- og tilbudsannoncer samt en søgemaskine med filtre. Hjemmesiden skal være stilren, let at finde rundt på og ordentlig. Med reklame- og tilbudsannoncer mener jeg ikke som på de hjemmesider, der blinker med tusindevis af forvirrende reklamespots, men nærmere en liste over firmaers tilbud på nogle forskellige ting.
Jeg er helt ny i faget og vil derfor høre om nogen ved noget om det og kan hjælpe mig videre i processen.
Jeg har dog hørt at mange virksomheder betaler udenlandske programmører fra Østeuropa og Østen i stedet for danske, da disse er markant dyrere. Er der nogen der har erfaringer eller kommentarer på dette område og hvordan kan man få fat i sådan en?
Jeg har dog hørt at mange virksomheder betaler udenlandske programmører fra Østeuropa og Østen i stedet for danske, da disse er markant dyrere. Er der nogen der har erfaringer eller kommentarer på dette område og hvordan kan man få fat i sådan en?
Jeg ser frem til at høre fra jer.
De bedste hilsner
Oliver.
Hej Oliver...
Det er korrekt, der er nogle af os som bruge udenlandske programmører. En af de mange sider hvor man kan finde sådan en er: http://www.freelancer.com/ du skal dog ikke stole blind på hvad nogle af de udlandske brugere skriver, mange af dem lover guld og grønne skove. De skal jo tjene penge så de vil bilde dig ind at de vil kunne ordne alt for dig, hvis det er du overvejer at bruge en fra udlandet skal du have en reference fra en anden du kan stole på eller undersøge sagen bedre end bare at stole på personen.
Held og lykke
Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I. – Oscar Levant
Vi vil gerne hjælpe dig med at lå lavet hjemmesiden.
Du har ret i at nogle udenlandske udviklere/programmører er markant billigere end danske, men på trods af dette, rigtig dygtige.
Vi har gennem flere år samarbejdet med udviklere i Indien og tilbyder IT outsourcing til Indien for at andre ligeledes kan få glæde af billig webudvikling og vores erfaringer og viden på området.
Der er ofte nogle barrierer i form af, dels at finde et dygtigt og troværdigt firma, men samtidig i forhold til de markante kulturforskelle, der let kan føre til misforståelser og lignende problemer, eksempelvis i forbindelse med den engelske kravspecifikation.
Hvis du er interesseret, kan du læse mere om det på vores hjemmeside og ellers kontakte os for at høre nærmere. Så skal vi nok hjælpe dig med hjemmesiden.