Nu er mit website endelig oppe at køre, og derfor kunne jeg godt tænke mig lidt feedback på det.
Hjemmesiden er kort sagt en nyhedsside, som giver brugeren de mest relavante nyheder omkring engelsk fodbold.
Hvis du har få sekunder til at give lidt ris eller ros, er du meget velkommen.
Ydermere er jeg på udkig efter et sted, hvor der ligges artikler som kunne have relevans for siden. Her tænkes interviews (etc.) som jeg ikke selv har mulighed for at lave, da mine økonomiske muligheder er relativt begrænsede.
Eksisterer der sådan et sted på nettet, og har du kendskab til det, er du meget velkommen til at slå på tråden.
Vi kan altid bruge en nyhedsside mere om engelsk fodbold
Synes at nyhedssider skal have en masse indhold og billeder jeg kan suge til mig. Derfor synes jeg du skulle få flere billeder på. Måske tone logoet lidt ned, synes det fylder for meget. Og så på det visuelle kunne jeg godt tænke mig grønne farver. Det er jo fodbold vi snakker om
Dato opdelt din artikler derved kan køre tilbage , hvad sker hvilken datoer lige nu skal man ind i hver enkle artiklen for at se datoen, jeg , derved ikke kun kalender står dato, men også nyeste post der står også dato der
Tags søgning , sæt f.eks. ved hver artiklen en tags søgeord der kan søges på , derved , når man søger på kategorier ved klubbens navn kommer der alle artikler op der høre til denne klub, det kan sagtens lade sig gøre i wordpress eller joomla kan det indstilles til , det gør siden meget mere brugbar
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Nu er jeg selv en stor fodbold fan, og har brugt meget af min tid på stadion. Jeg har selv boet i England, også synes det er en kanon god idé du har fået dig der!
Men synes bare jeg mangler 2 ting!
1. Ikke for at være harsh men dit deisgn er jeg ikke vildt med, lidt for meget tetris over det. (Det ville få mig til at vælge en side fra)
2. Jeg mangler ligesom også en slags Livescore, hvor jeg kan gå ind og se livescore for de engelske kampe!
Håber det kunne hjælpe lidt.
Hilsen
Emil
Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.
Hej Malte, har du nok forstand til, selv at sætte et design op i Wordress? Hvis ja, så kan det godt være, at jeg vil kaste et design efter dig. Er ihvertfald i fuld gang med et nu, men ved hellere ikke om det er din smag.