Pssst du der, kan du lide den maskine, kan du finde på købe den ?
Tilmeldt 3. Apr 11
Hej alle sammen,
Jeg overvejer importere manual hårklipper, som man brugte meget i militæret før i tiden.
Jeg synes det er praktisk med sådan en hårklipper, den bruger ikke strøm, larmer ikke og kan tages med over alt!
Hvad synes om denne klippemaskine, kan i finde på købe den ?
Her er billedet af den http://i00.i.aliimg.com/photo/v0/102515140/Hair_cutting_Instruments.jpg
Svar
Fra København Ø
Tilmeldt 8. Dec 10
Peter
Skrevet
29-05-2011 kl. 14:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
At den ikke larmer og ikke bruger strøm er klart et stort plus, men jeg er dog i tvivl. Skal nok se den i brug, før jeg kan overbevises.
Men klipper den lige så præcis som elektriske?
Er det lige så hurtigt at klippe med sådan en, som med elektriske?
Svar
Fra Hong Kong
Tilmeldt 6. May 08
Jack
Skrevet
29-05-2011 kl. 14:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Svar
Altid lidt længere fremme..... helt præcist 6 timer ;-)
Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Nej desværre, kunne forstille mig at det tager længere tid at klippe ens hår til sammen ligning med en elektrisk.
Svar
Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I. – Oscar Levant
Tilmeldt 3. Apr 11
Øvv det er måske kun mig som er forelsket mig den :)
Den klipper fint, er nok ikek så hurtig til det som elektrisk.
Men den er super for børn. Små børn er meget bange for de elektriske maskiner som larmer
Svar
Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Må nok også melde pas her... og holde mig til en elektriske.
Tid er jo også penge, så det skal jo også overståes rimeligt hurtigt når man skal klippes...;)
Svar
Fra Horsens
Tilmeldt 24. May 11
...et stort plus, men jeg er dog i tvivl. Skal nok se den i brug, før jeg kan overbevises.
Præcist! Deri ligger et vigtigt tip til alle iværksættere og marketing folk: Folk trigges af at se produkterne i funktion. Jo flere sanser der kan stimuleres hos kunden, jo større er chancen for et salg . Læs mere evt. her:
http://www.amino.dk/forums/t/126479.aspx
Svar