så er det en lorte forretning :( |
Hehe :) Ja, det er ikke nogen forretning, men bare et billigt lån.
Hvis du er en champ i investering (og heldig), kan du jo selvfølgelig få et rentabel afkast.
så er det en lorte forretning :( |
jeg mangler en investor eller 2 til at starte mit projekt
Hehe :) Ja, det er ikke nogen forretning, men bare et billigt lån. Hvis du er en champ i investering (og heldig), kan du jo selvfølgelig få et rentabel afkast. |
Modtag en månedlig e-mail med det bedste danske indhold om online markedsføring på Wizzi.dk.
Hehe. Ja, det har du sku nok ret i. |
Modtag en månedlig e-mail med det bedste danske indhold om online markedsføring på Wizzi.dk.
troede eller måske håbede at det kunne betale sig, at lave et SU lån og tjene penge på det :) men jeg har måske en ide, til at investering af pengene fra SU lånnet ;) |
vis skulle bruge lånet kunne også være køb af ejerlejlighed dine forældre står som sikkerhed af lånet og du har råd til at betale lånet grundet studielån studieboliger ligger tit hvor der er larm ,feste og lidt plads derved får du ikke det bedste ud ad din uddannelse Lejeboliger er nærmeste umuligt at få tæt ved en uddannelse sted og det skal være billigt , der er tit ingen da alle ønsker de billige boliger |
Det var en god ide :) |
Ja. Det kan ofte betale sig at købe en ejer/ andels lejlighed. Du skal selvfølgelig betale en månedlig ydelse og afdrag, i form af det lån du skal tage. Men du slipper til gengæld for husleje, og derfor bliver det ikke meget dyrere end at leje et lejlighed. Og efter du har betalt tilbage af dit lån, har du en værdi i form af din lejlighed. Også som Mikael C. siger har du ofte også en federe lejlighed, og bedre studiemiljø :) |
problemet er bare, hvor skal jeg bo, når jeg spare op af de penge som jeg modtager fra mit SU lån til at betale andels/ejer lejligheden? |
Det er self. rigtig. Der er SU-lånet ikke så ideelt. Der skal et større lån til. Men hvis du kunne tage et stort lån, og du vidste du skulle bo der i lang tid, ville det kunne betale sig. |