Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SU lån og investeringen?

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Fra frederiksværk
Tilmeldt 7. Jun 10
Indlæg ialt: 921
Skrevet kl. 14:58
Hvor mange stjerner giver du? :

så er det en lorte forretning :(

jeg mangler en investor eller 2 til at starte mit projekt

http://www.amino.dk/forums/t/96207.aspx

Fra Fredensborg
Tilmeldt 14. Feb 11
Indlæg ialt: 582
Fra  Findkollegie.dk Skrevet kl. 15:04

Hehe :) Ja, det er ikke nogen forretning, men bare et billigt lån.

Hvis du er en champ i investering (og heldig), kan du jo selvfølgelig få et rentabel afkast

Modtag en månedlig e-mail med det bedste danske indhold om online markedsføring på Wizzi.dk.

Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1187
Skrevet kl. 15:08
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Den bedste investering du kan gøre er at bruge dit SU lån på at købe bøger, så du bliver endnu klogere - det giver nok det bedste afkast på længere sigt :-)

Fra Fredensborg
Tilmeldt 14. Feb 11
Fra  Findkollegie.dk Skrevet kl. 15:08

Hehe. Ja, det har du sku nok ret i. 

Modtag en månedlig e-mail med det bedste danske indhold om online markedsføring på Wizzi.dk.

Fra frederiksværk
Tilmeldt 7. Jun 10
Skrevet kl. 15:29

troede eller måske håbede at det kunne betale sig, at lave et SU lån og tjene penge på det :)

men jeg har måske en ide, til at investering af pengene fra SU lånnet ;)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:49

Nesuz:

troede eller måske håbede at det kunne betale sig, at lave et SU lån og tjene penge på det :)

vis skulle bruge lånet kunne også være køb af ejerlejlighed dine forældre står som sikkerhed af lånet og du har råd til at betale lånet grundet studielån

studieboliger ligger tit hvor der er larm ,feste og lidt plads derved får du ikke det bedste ud ad din uddannelse

Lejeboliger er nærmeste umuligt at få tæt ved en uddannelse sted og det skal være billigt , der er tit ingen da alle ønsker de billige boliger

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra frederiksværk
Tilmeldt 7. Jun 10
Skrevet kl. 16:01

Mikael christiansen:

Nesuz:

vis skulle bruge lånet kunne også være køb af ejerlejlighed dine forældre står som sikkerhed af lånet og du har råd til at betale lånet grundet studielån

studieboliger ligger tit hvor der er larm ,feste og lidt plads derved får du ikke det bedste ud ad din uddannelse

Lejeboliger er nærmeste umuligt at få tæt ved en uddannelse sted og det skal være billigt , der er tit ingen da alle ønsker de billige boliger

Det var en god ide :)

Fra Fredensborg
Tilmeldt 14. Feb 11
Fra  Findkollegie.dk Skrevet kl. 16:06

Ja. Det kan ofte betale sig at købe en ejer/ andels lejlighed.

Du skal selvfølgelig betale en månedlig ydelse og afdrag, i form af det lån du skal tage. Men du slipper til gengæld for husleje, og derfor bliver det ikke meget dyrere end at leje et lejlighed.

Og efter du har betalt tilbage af dit lån, har du en værdi i form af din lejlighed. Også som Mikael C. siger har du ofte også en federe lejlighed, og bedre studiemiljø :)  

Fra frederiksværk
Tilmeldt 7. Jun 10
Skrevet kl. 16:14

Jonathan:

Ja. Det kan ofte betale sig at købe en ejer/ andels lejlighed.

Du skal selvfølgelig betale en månedlig ydelse og afdrag, i form af det lån du skal tage. Men du slipper til gengæld for husleje, og derfor bliver det ikke meget dyrere end at leje et lejlighed.

Og efter du har betalt tilbage af dit lån, har du en værdi i form af din lejlighed. Også som Mikael C. siger har du ofte også en federe lejlighed, og bedre studiemiljø :)  

problemet er bare, hvor skal jeg bo, når jeg spare op af de penge som jeg modtager fra mit SU lån til at betale andels/ejer lejligheden?

Fra Fredensborg
Tilmeldt 14. Feb 11
Fra  Findkollegie.dk Skrevet kl. 16:17

Det er self. rigtig. Der er SU-lånet ikke så ideelt. Der skal et større lån til. 

Men hvis du kunne tage et stort lån, og du vidste du skulle bo der i lang tid, ville det kunne betale sig. 

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)