Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger revisor eller bogfører til at gennemse regnskab og giveet overblik?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Mar 10
Indlæg ialt: 538
Skrevet kl. 00:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg søger som sagt en der har de rette kompetencer til at gennemse et regnskab og give kommentarer på det.

Det er på vegne af en enkeltmandsvirksomhed hvor bogføreren netop er skredet fra arbejdet og der nu ikke er overblik over situationen.

Der skal afstemmes i momsregnskabet, give et overblik over hvor meget der skal betales i skat + hvad der ellers er vigtigt at få lavet.

Regnskabet er lavet i C5 online og de sidste 3 måneder af år 2010 er bogført i forkert dato, nemlig i 2011 og de skal så rettes. Men det er noget jeg selv laver.

For at opsummere leder vi efter en som kan;

• Se regnskabet igennem
  • Give en kommentar og gode råd
  • Hjælpe med at afstemme moms (der er ikke blevet betalt det korrekte antal da de ville efter regulere det)
  • Hjælpe med betaling af SKAT for år 2010 og 2011 (der er ikke blevet betalt skat siden virksomheden blev etableret, Januar 2010)
  • Hjælpe med selvangivelsen

Helst folk fra Sjælland da det nok kræves at vi mødes.

vh

Jasko

Fra Valby
Tilmeldt 8. Mar 10
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 09:04

Hej Jasko 

Jeg syndes du skal ringe til Niels Dam Henriksen og høre ham af 23233080 jeg ved ikke om han kan hjælpe medden ting men det koster ikke noget at høre af, jeg bruge ham og han er god. 

MVH Søren 

Fra Skævinge
Tilmeldt 8. Apr 11
Indlæg ialt: 309
Fra  Fakturamanager.dk Skrevet kl. 09:47
Jeg vil gerne anbefalde econor.dk, har selv stået i sammen situtation og har brugt dem de sidste 2år.

Du kan bare hilse fra mig så skal de nok finde en god pris.

Mvh
Tim Ulrichsen
Fra Taastrup
Tilmeldt 16. May 08
Indlæg ialt: 266
Skrevet kl. 10:25

Hej Jasko

Hvis ikke du har fundet din løsning skal du være velkommen til at kontakte os. Vi har kontor centralt i Taastrup. Vi kan hjælpe dig med dit regnskab, og diverse afstemninger.

Har det interesse, kan du kontakte os på 42 22 49 32 eller morten@revisorfirmaetlemo.dk

Mvh.

Morten

KS Regnskab ApS

www.ksrevision.dk

Fra København K
Tilmeldt 27. Jan 11
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 11:35

Hej Jasko.

Udfra dit indlæg vil vi gerne være dig behjælpelige med noget rådgivning og sparring, hvis du har brug og behov for det.

Vi vil derfor i givet fald gerne tilbyde et uforpligtende møde med dig på vort kontor, Skindergade 38, 2, 1159 København K.

På et evt. møde vil undertegnede deltage med reg. revisor Kent Nymark.

Du er meget velkommen til at kontakte os.

Med venlig hilsen
NymarkChristensen A/S

Tilmeldt 12. Jun 11
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 21:46

Hej Jasko,

Jeg og min partner er villige til at træde til og se på opgaven, evt. i samråd med vores tilknyttede revisor, med hvem vi har et glimrende samarbejde, hvis du stadig står og mangler hjælp.

Ring endelig på 41597819

Mvh,

Anita

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:15

1Base Skattetransaktioner SMBA goer det for 7 KR/minut + moms.

Det meste boer kunne lave over internettet og via telefon.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)