Jeg søger som sagt en der har de rette kompetencer til at gennemse et regnskab og give kommentarer på det.
Det er på vegne af en enkeltmandsvirksomhed hvor bogføreren netop er skredet fra arbejdet og der nu ikke er overblik over situationen.
Der skal afstemmes i momsregnskabet, give et overblik over hvor meget der skal betales i skat + hvad der ellers er vigtigt at få lavet.
Regnskabet er lavet i C5 online og de sidste 3 måneder af år 2010 er bogført i forkert dato, nemlig i 2011 og de skal så rettes. Men det er noget jeg selv laver.
For at opsummere leder vi efter en som kan;
Se regnskabet igennem
Give en kommentar og gode råd
Hjælpe med at afstemme moms (der er ikke blevet betalt det korrekte antal da de ville efter regulere det)
Hjælpe med betaling af SKAT for år 2010 og 2011 (der er ikke blevet betalt skat siden virksomheden blev etableret, Januar 2010)
Hjælpe med selvangivelsen
Helst folk fra Sjælland da det nok kræves at vi mødes.
Jeg syndes du skal ringe til Niels Dam Henriksen og høre ham af 23233080 jeg ved ikke om han kan hjælpe medden ting men det koster ikke noget at høre af, jeg bruge ham og han er god.
Hvis ikke du har fundet din løsning skal du være velkommen til at kontakte os. Vi har kontor centralt i Taastrup. Vi kan hjælpe dig med dit regnskab, og diverse afstemninger.
Jeg og min partner er villige til at træde til og se på opgaven, evt. i samråd med vores tilknyttede revisor, med hvem vi har et glimrende samarbejde, hvis du stadig står og mangler hjælp.