Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til webshop

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra København NV
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 211
Skrevet kl. 21:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Troels Kjems:
Har du nogle kunder med en live webshop, som vi kan bruge til at vurdere løsningen udfra?

Hej Troels!

Vær venlig at komme på den her side og tryk venligst på 'Bestil online'-menuet. Derfra kan du godt se, hvordan min løsning kan anvendes.

Chuuuuu

Fra Dyssegård
Tilmeldt 13. Sep 07
Indlæg ialt: 631
Fra  onlineeffekt.dk Skrevet kl. 22:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Storehotel:
Vær venlig at komme på den her side og tryk venligst på 'Bestil online'-menuet. Derfra kan du godt se, hvordan min løsning kan anvendes.

Jeg har netop gjort et forsøg og har altså visse betænkeligheder ved at skulle sige Ja tak til en Java Applet blot fordi jeg ønsker at bestille mad.

Derudover så vil det ikke gøre tingene mindre besværligt for Andreas, at han både skal have et "normalt" website og så et shopmodul ved siden af.

Og så har jeg er lidt utryg ved virksomheder, som kun har en enkelt reference på menukortet - hvilket er super unfair for nystartede virksomheder, men sådan er livet desværre af og til :o)

Mvh Troels.

Fra København NV
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 211
Skrevet kl. 23:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Troels Kjems:
Derudover så vil det ikke gøre tingene mindre besværligt for Andreas, at han både skal have et "normalt" website og så et shopmodul ved siden af.

Nej. Efter min mening er dette det bedste ved min e-butiksløsning, især for kunder, som allerede har haft deres hjemmeside. Kunder har nemlig en total frihed til at designe deres hjemmeside (+inkl. blogs).

Troels Kjems:
Og så har jeg er lidt utryg ved virksomheder, som kun har en enkelt reference på menukortet - hvilket er super unfair for nystartede virksomheder, men sådan er livet desværre af og til :o)

Jeg mener, at det er en helt normal holdning. Det vigtigste er, at de skal bevise, at deres produkter bliver til gavn for andre og ikke mindst skal virke godt.

Jeg anbefaler, at du opretter en ny webshop og prøve den af. Du kan derefter vurdere, om webshoppen/systemet virker godt og er enkelt at bruge.

Hvis du har andre spørgsmål vil du godt sende dem til mig via den e-mail shcontact@storehotel.com.

Chuuuuu

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)