Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Annoncering/reklamer af mindre virksomheder

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Mar 11
Indlæg ialt: 76
Fra  Araghoune Skrevet kl. 19:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, 

Jeg har haft lyttet aktiv til martins talkshow og er endelig kommet rigtigt igang med at forfølge min egen drøm, at blive selvstændig

Jeg vil gerne starte en virksomhed hvor jeg hjælper kunder som har en virksomhed med en hjemmeside men endnu ikke har nogen former for anden reklame, derfor give dem en gratis måned google adwords og facebook annoncering, vise dem at på den måde at de får flere besøg på deres side og derved flere kunder i biksen. Når den gratis måned så er gået vil de kunne få et abn. uden binding hvor jeg så vedligerholder de her annoncer, jeg har allerede kontakt til en min første kunde som er en beboerforenning der har et forsamlingshus som de udlejer til omkring en små 2000 kr. 

jeg vil gerne med virksomheden, kunne have plads til at udvikle den i andre retninger når nye ider opstår jeg har så bare et lille problem med navnet til det. Lige nu er JR-service i tankerne, Så ansøgningen på erhvervs og selvskabsstyrrelsen ligger klar mangler blot navnet kommer på plads og at jeg trykker udført

Jeg har en kammarat med på banen, som også syntes projektet lyder interessant jeg har endnu ikke sat ham helt ind i ideen, men han siger selv han selv har tænkt over at starte en internet virksomhed, så det kunne være lovende, især når man er 2 så er der lidt flere drømme og ideer. udover det har jeg en gamle salgskollega som også syntes om ideen og jeg tror han vil være skide go' at have med da han har en masse salgs erfaring og agere professionelt. tror han kan bruges rigtigt produktivt hvis man skal have hevet en større kunde i land. 

Mere konkret er mit spørgsmål så, er dette en god idé og syntes du/i umiddelbart at jeg har taget det rette indgangsvinkel?

glæder mig til konstruktivt feedback

Hav en rigtigt dejlig dag:)

Er det en god ide?

kommenter venligst hvorfor du valgte det ene eller andet svar, og også hvis du slet ikke valgte et svar:) 

• ja (50%)
  • nej (50%)
  • Totalt antal stemmer: 8
  • Afstemning sluttede: 04/06/2011
Fra Struer
Tilmeldt 15. Mar 11
Indlæg ialt: 340
Fra  Emplate ApS Hauthorn IT Skrevet kl. 01:05

Hvis du tilfører virksomhederne en større værdi gennem annonceringen, er det helt sikkert værd at prøve. Så derfor svarede jeg ja.

Hvis det at blive iværksætter er noget du virkelig brænder for, så synes jeg bare at du skal komme i gang.

Fra Hvidovre
Tilmeldt 12. Jun 11
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 22:56

Julian$:

Jeg vil gerne starte en virksomhed hvor jeg hjælper kunder som har en virksomhed med en hjemmeside men endnu ikke har nogen former for anden reklame, derfor give dem en gratis måned google adwords og facebook annoncering, vise dem at på den måde at de får flere besøg på deres side og derved flere kunder i biksen. Når den gratis måned så er gået vil de kunne få et abn. uden binding hvor jeg så vedligerholder de her annoncer, jeg har allerede kontakt til en min første kunde som er en beboerforenning der har et forsamlingshus som de udlejer til omkring en små 2000 kr.

Hey,

undskyld.. men det her.. lyder som en rigtig..rigtig fed idé.. Jeg kunne godt tænke mig at bidrage til jeres idé, hvis der bliver behov for det.
Ser du, jeg driver en lille Flyer Distribuerings virksomhed som selv står for Design, Tryk og Distribuering.
Så hvis du vil tilbyde dine kunder en ekstra service for at skaffe dem kunder, så vil jeg gerne bidrage til det. Mine priser og service er i top.
Samtidig ville du give dine kunder en større mulighed for reklame. Jeg ved at flyers virker.

Send mig en mail, og lad mig vide.  RyeArt.VR@gmail.com

Mvh
Vincent Rye
Rye Art & Distribution

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)