Hej Vi førsøger at finde nye kunder til rengørings & ejendomsservice firma. Vi har netop lavet nyt design på hjemmeside, samt bruger adwords. Vi har også delt reklamer ud i massevis 500+. Men der sker sku ikke rigtig noget. Trafik på hjemmeside er forøget en smule, men ingen nye kunder. Vi har tidligere betalt i dyre domme for mødebookning telemarketing, uden nogen synderlig sucess. Nu er vi så nået dertil hvor vi må prøve en ny måde at markedsføre firmaet. 1. Jeg har en ide om at størstedelen af de reklamer vi deler ud, blot bliver krøllet sammen og smidt ud, da der kommer så mange andre reklamer i forvejen. Eller er jeg helt forkert på den. ???? 2. Hvad ville få dig til at tage kontakt hvis du skulle bruge en rengørings eller ejendomsservice, som erstatning for andet firma du måske er lidt utilfreds med. ????? Vi ved godt at der rigtig mange rengøringsfirmaer, så vi skal skille os ud fra mængden...Vi er løbet tør for idéer. !!!!!!!
Alle kommentarer og forslag er velkomne. |
Det handler om at skabe merværdi for jeres kunder- evt. gennem netværk. Rengøringsbranchen er nok en af de sværeste brancher at markedsføre, da det oftest er pris I konkurrerer på og tillid er et nøgleord.
Jeg har arbejdet med flere rengøringsselskaber hvor differenciering har været i fokus- og jeg vil sikkert også kunne hjælpe jer. Tjek www.konceptmarketing.dk - hvor I også kan finde et eksempel fra en anden renggøringsvirksomhed jeg har hjulpet. http://www.konceptmarketing.dk/Cases.aspx
Anette, www.konceptmarketing.dk