Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp søges til at finde nye kunder til rengørings- & ejendomsservicefima !

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. May 11
Indlæg ialt: 9
Fra  KD Anlægsgartner Skrevet kl. 17:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Vi førsøger at finde nye kunder til rengørings & ejendomsservice firma.

Vi har netop lavet nyt design på hjemmeside, samt bruger adwords.

Vi har også delt reklamer ud i massevis 500+.

Men der sker sku ikke rigtig noget. Trafik på hjemmeside er forøget en smule, men ingen nye kunder.

Vi har tidligere betalt i dyre domme for mødebookning telemarketing, uden nogen synderlig sucess.

Nu er vi så nået dertil hvor vi må prøve en ny måde at markedsføre firmaet.

1.

Jeg har en ide om at størstedelen af de reklamer vi deler ud, blot bliver krøllet sammen og smidt ud, da der kommer så mange andre reklamer i forvejen.  Eller er jeg helt forkert på den.  ???? 

2.

Hvad ville få dig til at tage kontakt  hvis du skulle bruge en rengørings eller ejendomsservice, som erstatning for andet firma du måske er lidt utilfreds med. ?????

Vi ved godt at der rigtig mange rengøringsfirmaer, så vi skal skille os ud fra mængden...Vi er løbet tør for idéer. !!!!!!!

Alle kommentarer og forslag er velkomne.

Tilmeldt 11. May 10
Indlæg ialt: 114
Skrevet kl. 18:04

Det handler om at skabe merværdi for jeres kunder- evt. gennem netværk. Rengøringsbranchen er nok en af de sværeste brancher at markedsføre, da det oftest er pris I konkurrerer på og tillid er et nøgleord.

Jeg har arbejdet med flere rengøringsselskaber hvor differenciering har været i fokus- og jeg vil sikkert også kunne hjælpe jer. Tjek www.konceptmarketing.dk - hvor I også kan finde et eksempel fra en anden renggøringsvirksomhed jeg har hjulpet. http://www.konceptmarketing.dk/Cases.aspx 

Anette, www.konceptmarketing.dk

Tilmeldt 8. Jul 09
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 21:32

Hej Dronning

Jeg vil gerne give dig mine tanker på din udfordring men først vil jeg minde dig om at der ikke findes en facitliste på problemet og dette blot hvad jeg ville gøre...

1. Nej du er ikke forkert på den.

2. jeg ville spørge i mit personlige netværk om der er nogen der er bekendt med et andet og bedre firma.

I min mening er det første du skal gøre at tage ansvar for både problemet og løsningen, dvs. slut med tilfældige callcentre som "forsøger" at skabe business for dig. Det er dit hjertebarn og de bedste løsninger kommer fra dig.

En af mine gamle læremestre lærte mig at den som har mest at tabe også er den bedste sælger for han er både motiveret og inspireret for hans produkt. Med andre ord, uanset om du er sælgertypen eller ej, skal du ud og tale med virksomhederne og fortælle dem hvorfor et samarbejde med dig skaber bedre resultater for den pågældende virksomhed. Det er dit sved og dit hjerteblod og selvom du måske ikke føler du er en supersælger, hvis du taler med motivation og inspiration i stemmen og med ord som kommer fra hjertet så VIL du brænde igennem som et ærligt og ægte menneske, hos den potentielle kunde... og tro mig... kunder ønsker at samarbejde med mennesker som brænder for deres virksomhed og deres produkter.

I min mening skal DU tage ansvaret for løsningen og ud stemme dørklokker... helt bogstavligt. Får du et nej, så følg op på virksomheden 1-2 måneder senere. Og igen senere.

Vis, respektfuldt men insisterende, at du VIL arbejde for dem!!!

HUSK! Det er tusind gange nemmere at smide en reklame væk, det er 1000 gange nemmere at sige nej i en telefon end det er at kigge et motiveret menneske i øjnene og sige nej.

Der er mange andre vinkler og fordele ved dette men det bliver vist for langt at argumentere for her.

Og huske at i krig, kærlighed og salg gælder der ingen regler... så kan du ikke blive inviteret ind i en virksomhed til at møde så inviter dig selv og mød op personligt og spørg efter den ansvarlige for rengøringen... der er måske nogen som vil føle det lettere irreterende at du møder op uden aftale, men set fra din side så har du intet at miste... du værste du kan få er et nej mere til samlingen.

Kig dem dybt i øjnene og fortæl hvorfor de har brug for dig... det værste der kan ske er at de siger nej tak.

Det bliver mere og mere accepteret at markedsføring bliver overladt til adwords, mødebookere, callcentre osv. I min mening er rengøringsbranchen en personlig branche hvor menneskelig kontakt mellem udbyder og kunde er essentielt og derfor for du intet ud af adwords.

Hvis du er TOTAL skræmt af at være sælger så finde en dygtig sælger og give ham nogle attraktive vilkår hvor hovedvægten er lagt på afregning af salgets værdi. Men husk også at dygtige reelle sælgere som repræsentere din virksomhed værdigt og anstændigt nok ikke kun arbejde på ren provision!

Det var blot min mening... der er sikkert andre der mener noget andet. Men held og lykke med det.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)