Hej aminoer Jeg søger et tilbud på tryk af brochure. Jeg har ikke så meget styr over papir kvalitet og hvilket tryk der egner sig bedst.
Hilsen |
Op^^
Hej aminoer Jeg søger et tilbud på tryk af brochure. Jeg har ikke så meget styr over papir kvalitet og hvilket tryk der egner sig bedst.
Hilsen |
Hej Simon. Prøv at skriv til ek@partnerdesign.dk. Der har jeg lige fået trykt 8,000 flyers og 1,000 visitkort til en vanvittig pris. |
Hej Simon. De er både hurtige og relativt billige. Og i modsætning til Vistaprint og andre tilsvarende tvivlsomme websites, så slipper du for spam efterfølgende. Mvh Troels. |
Hej, Du kan også prøve at kontakte nettotrade.dk - de har også nogle gode priser. Jørgen Thelin |
Kan anbefale discountprint.dk Fik selv trykt 10.000 4 sidet A5 og de er rigtig pæne, foldet og trykket holder fint. |
Hej Simon Har måske det du søger :) 250 stk A5 hæfter/brochure 135g mat eller gloss papir 8 sider 1422,- inkl levering ex. moms. 12 sider 1795,- inkl levering ex. moms. pris baseret på tryklar pdf. (10 sider er der ikke noget der hedder medmindre du er på udkig efter folder eller en extra flap på hæftet ? ) Der er et hav af muligheder dette er bare en :) Mvh Thomas Nielsen |
- Tryksager - Bannere & skilte - salgsmapper -