Hej Amino Mvh |
Du har fået en rating på en telefon fra mig. Hvorfor bliver jeg ikke viderestillet tilbage til telefonen, når min post er modtaget?
Hej Amino Mvh |
Du har fået en rating på en telefon fra mig. Hvorfor bliver jeg ikke viderestillet tilbage til telefonen, når min post er modtaget? |
Jeg savner måske en oversigt over gennemsnits rating og antal kommentarer - i oversigten over mobilerne. man skal klikke ind på selve mobil modellen for at se hvad den er rated. med ovennævnte kunne man evt. sorte listen efter "highest rated" :) ellers synes jeg designet er nice - specielt når man tænker på målgruppen jo er smartphone ejere |
Der er jo både header, meta location og javascript location. Header er nok det optimale, og mest simple at bruge. |
Har tænkte på at lave noget Flash som så viser alle de mobiler som er highest rated :) |
Men er du sikker på man kan bruge 'header' når man skal redirectes til forskellige sider afhængig af hvilken mobil man kommentere på? :) |
Ja, du må bare ikke have noget output før dine header data. Men hvis den ønskede effekt, er at brugere skal se din besked, og så viderestilles efter X sekunderm så kan du bruge meta refresh. |
Hvad er det du vil have dine brugere til :-)? Kommentere, klike sig videre (og købe), eller noget tredje? |
Brugerne skal bare viderestilles til den forrige side hvor de lige har kommenteret på deres mobil. Eksempelvis efter 5 sekunder som du skriver :) |