Nej det vil header ikke. Når browseren modtager en side, så får den en header+data. I PHP kan du manipulere med den header browsere modtager, og bruge header("location: xxx"); til at viderestille brugeren, inden data bliver præsenteret. Data er i den forbindelse HTML kode f.eks.
Du kan medsende url'en (eller id) på telefonen via din form, og viderestille via et meta refresh efter 5 sekunder til den medsendte url. Det er ikke den optimale metode, men den nemmeste at billedeliggøre lige her :-).
hvorfor ikke fortælle grund info på mobil telefon derved lettere at se for mig om mobil telefon er et relevant køb for mig har den GPS, hvilken kamera og hvor mange pixel har mobil telefon og hvor meget plads på telefon er der
jo mere info der videre formidles på siden , jo nemmer kan man tæffe det korrekt valg
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Synes siden er meget lille på min 17 tommer skærm. Selve idéen har et potentiale. Jeg synes du skulle arbejde noget mere med designet og layoutet. Prøv at gøre mobiloversigten mere overskuelig, evt. mulighed for at sortere efter bedømmelse. Det kunne også være godt med en top 10 over de bedst vurdere mobiler. Ved ikke om det kun er min forbindelse, men synes billederne loader utroligt langsom.
Med venlig hilsen
Àsgeir Gunnarsson
Stifter af SONNURMEDIA - Alt indenfor webudvikling
der er helt sikker potentiale i dette projekt, men jeg savner et lidt mere livligt design, "latest phone", galleri (random på forsiden) og så skal du da have lidt reklamer ind på siden?
Jeg skal have delt siden ind så man kan se hvilke der er blevet rated bedst, jeg skal bare lige finde ud af hvilke koder der skal bruges :) Er nemlig ikke uddannet programmør eller noget i den stil.
Der vil komme flere oplysninger om mobilerne, tak for tippet! :)
Planen er jeg skal have reklamer på siden, jeg skal bare lige have en side som stiller op til brugernes krav. Har nemlig på fornemmelsen at det kan gå hen og blive svært at få et ja til reklamer fra fx tdc, hvis jeg allerede har fået et nej, fordi de ikke synes der var nok 'indhold'.