Hej jeg har en hjemmeside som hedder Badger.dk hvor der er nogle animerede grævlinger der hopper og danser. Hvis du kunne tænke dig dit reklame banner eller tekstlink på siden, så skriv en email eller pm eller besvar tråden :)
hvor mange besøgene har din hjemmesiden er det f.eks. 100 unikke besøgene om dagen eller 10.000 unikke besøgene om dagen er jo afgørende om det er en god pris
hvem besøger din siden er det ens målgruppe hvad siger din google analytics på siden hvor dine besøgene kommer fra ?
jeg Så efter postet mit indlæg siden ingen besøgene har, det bliver svært at overbevise nogle om det er en god handle med en annoncer hos dig for vi amino.dk bruger er ikke dumme
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Jeg tror det bliver svært for dig at tiltrække annoncører, når der ingen besøgende er på din hjemmeside. Prøv at skaffe nogle besøgende via de sociale medier, så det måske kan spredes viralt. Normalt er jeg ikke til sådan noget, men jeg må indrømme, at videoen faktisk er ret sjov!
Når du er begyndt at få besøgende, så henvend dig til nogle forskellige annoncører, så kunne vi interesseret i, at komme i kontakt med unge mennesker igennem din side.
Held og lykke!
Hvis du også brænder for e-handel, SEO og andre former for online markedsføring, så find mig på Google+
så ud og videre formidle din hjemmesiden så den er nogle kr værd din hjemmesiden , lige nu er din hjemmeside ingen penge værd 0 besøgene óm dagen er jo ikke vildt mange besøgene om dagen
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows