Hej Jeg har købt nogle restvare som jeg skal have transporteret fra Amager og til Århus. (Et par støvsugere, rengøringsvogn, rengøringmidler etc.) Vel svarende til bagagerummet på en stor stationcar/MPV. Jeg kunne selvfølgelig bare få en alm. fragtmand til at klare jobbet. Problemet er bare, at der på afhentningsstedet ikke er nogle "kvalificerede" personer, som kan sørge for at få det embaleret på en palle etc. Så hvis du indenfor den nærmeste fremtid har en tur fra amager /kbh og til Århus/østjylland og har god plads (minimum som ovenfor nævnt) og samtidig ikke går af vejen for at bruge 5 minutter til at læsse de forskellige artikler ind i din bil, og har lyst til at få en rimelig betaling for transporten, så giv mig et praj. Mvh BM |
1 x transport fra Amager til Århus søges
- 1
Dvs. der er tale om både transport OG pakning af godset? Eller skal det blot smides på en palle? |
Hej Tak for jeres spørgsmål Om godset skal pakkes eller ej er for mig ligegyldigt. Pointen er netop at det drejer sig om "løst gods". 2 x støvsugere, en rengøringsvogn, nogle få spande, nogle moppe skafter, mopper, 10-20 liter rengøringsmiddel i forskellige størrelse flasker. Det står alt sammen løst. Men jeg kan nok godt få f.eks. alle mopperne smidt i en sort sæk, rengøringsmidlet sat i en kasse osv. Men for at en vognmand skal hente det, skal det hele jo mig bekendt være sat på en palle og forsvarligt emballeret. Og det har jeg ikke mulighed for at få gjort pga. manglende mandskab på stedet. Derfor var mit ønske at finde en person/firma, som ikke var "så firkantet" Afhentningstidspunktet har jeg fået oplyst til at kunne være mellem 07 og 16 på hverdage. Og det skulle være klar fra den 1. juni Det kunne jo sagtens være en privat person som alligevel havde været til møde i Kbh, en håndværker med kassevogn, eller måske en mindre distibutionsbil (jeg ved der er en del aviskørsel i den retning) osv. Blot eksempler. Håber jeg har formået at give et billed af opgaven Du spørger hvad jeg vil give for det - tja det skal jo være noget værd for dig at bruge den ekstra ½-1 time på opgaven, samtidig med at jeg også skal have en fordel ud af det, fremfor at betale en vognmand for at klare pakkeopgaven + transporten. Jeg har fået oplyst at selve transporten (altså hvis det stod klar på en palle) ville koste 400 kr. Spørg endelig hvis der er mere info I mangler.
|