Jeg har et problem - jeg købte et theme fra elegant theme, for et års tid siden. Og jeg har ikke mit login til forummet mere.
Dét er et problem, fordi jeg har nogle problemer med mit Theme. Og efter lidt søgninger på Google, kan jeg se at mange har haft det samme problem - Alle viderestiller til Elegant Themes forum, hvor jeg ikke har adgang.
Hvis du har login til Elegant themes, så vil jeg gerne lige låne det i 10 minutter. Hvis du ikke er glad for at låne dine login-oplysninger ud, så kan du også finde det for mig. Det er bare lidt mere besværlig for dig :-)
Jeg har én eneste ting som ikke fungerer og det tager 5 minutter at læse vejledningen. Jeg skal jo ikke downloade noget. Og themet er også købt derinde fra.
Jeg har én eneste ting som ikke fungerer og det tager 5 minutter at læse vejledningen. Jeg skal jo ikke downloade noget. Og themet er også købt derinde fra.