Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Må jeg låne dit login til Elegant Themes?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Mar 11
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 14:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej venner!

Jeg har et problem - jeg købte et theme fra elegant theme, for et års tid siden. Og jeg har ikke mit login til forummet mere.

Dét er et problem, fordi jeg har nogle problemer med mit Theme. Og efter lidt søgninger på Google, kan jeg se at mange har haft det samme problem - Alle viderestiller til Elegant Themes forum, hvor jeg ikke har adgang. 

Hvis du har login til Elegant themes, så vil jeg gerne lige låne det i 10 minutter. Hvis du ikke er glad for at låne dine login-oplysninger ud, så kan du også finde det for mig. Det er bare lidt mere besværlig for dig :-)

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Sep 10
Indlæg ialt: 227
Fra  Webfaktor Skrevet kl. 14:52

Jeg har login, men låner det helst ikke ud - håber du forstår.

Men jeg giver det gerne et skud at lede efter svaret for dig. Send en besked, eller skriv her.

Tørklæder - Stort udvalg af lækre tørklæder i kashmir og silke. Masser af kendte danske designer tørklæder.

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 14:59
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Du kunne jo købe adgang igen, i stedet for at bede en anden, der rent faktisk har betalt, om at bryde Elegant Themes' regler?

- Rasmus

Tilmeldt 27. Mar 11
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 15:09

Jeg har én eneste ting som ikke fungerer og det tager 5 minutter at læse vejledningen. Jeg skal jo ikke downloade noget. Og themet er også købt derinde fra.

Fra Viby J
Tilmeldt 24. Feb 07
Indlæg ialt: 604
Fra  HelpSoft ApS Skrevet kl. 15:12

/Frands - HelpSoft ApS

Mangler du et SSL Certifikat? Vi sælger billige SSL certifikater 

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 15:57

Frands:

Michael B. Hansen:

Jeg har én eneste ting som ikke fungerer og det tager 5 minutter at læse vejledningen. Jeg skal jo ikke downloade noget. Og themet er også købt derinde fra.

https://www.elegantthemes.com/cgi-bin/members/manage.cgi?a=lost  Smile

Kreativt, men virker jo ikke hvis hans medlemskab er udløbet :) 

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)