Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Smtp der tillader forskellige afsender adresser

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 18. Oct 10
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 13:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg har ofte behov for at udsende emails med vores kunder som afsender adresse. Dette har jeg tidligere gjort igennem TDC´s smtp server, men de har nu lukket for denne mulighed. Jeg leder derfor efter en udbyder af en smtp server der tillader at jeg kan sende fra forskellige afsender adresser. Nogen der kender en sådanne eller andre måder at løse problemet på?

René Hvid

Outsource Marketing - Professionel Telemarketing i Århus

Fra Køge
Tilmeldt 22. Mar 10
Indlæg ialt: 484
Fra  IT Operators Aps Skrevet kl. 13:16

så længe du sidder på en TDC linie kan du bruge TDC's SMTP lige så tosset du vil (næsten)

De scanner i hvert fald ikke på maildomæner. 

IT Operators Aps - Professionel IT Service og Support 

Fra Århus
Tilmeldt 18. Oct 10
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 14:01

Hej Kim

Ja det kunne man. men nu har de lukket for det.

Jeg har fået bekræftet fra TDC at det er en bevist handling at de har lukket for det og det bliver ikke muligt igen. Så jeg skal bruge en anden løsning.

René Hvid

Outsource Marketing - Professionel Telemarketing i Århus

Fra Viby J
Tilmeldt 24. Feb 07
Indlæg ialt: 604
Fra  HelpSoft ApS Skrevet kl. 14:09

Det er korrekt at TDC har lukket af for at bruge SMTP serverne til andet end TDCs egne domæner. 

Der hvor du har dine domæner, der har du vel også en SMTP service med som du kan bruge? Hvis ikke, så ville jeg finde mig en anden udbyder af e-mail :)

/Frands - HelpSoft ApS

Mangler du et SSL Certifikat? Vi sælger billige SSL certifikater 

Fra Nørresundby
Tilmeldt 9. Sep 05
Indlæg ialt: 327
Skrevet kl. 16:38
Telenors SMTP validerer ikke på afsenderadresse, men kræver du sender via en telenor-forbindelse eller logger på SMTP med bruger+pass tilhørende en telenor mailkonto
Fra København
Tilmeldt 7. Nov 06
Indlæg ialt: 251
Fra  Netsite A/S - Domæne & Webhotel Skrevet kl. 19:23

Det er min oplevelse, at det er en politik TDC løbende indfører overfor deres kunder. Det sker formentlig ikke samtidig for alle kunder, for at deres support ikke skal blive overbelastet. TDC er mig bekendt den eneste udbyder, som har denne politik i Danmark. Jeg synes faktisk det er en rigtig dårlig ide, at de ikke længere tilbyder fri SMTP for deres kunder, som alle andre udbydere gør det. Bekæmpelse af spam kan ske langt mere elegant, uden skal det skal være til gene for kunderne, som det bliver, når de pludselig lukker for deres SMTP-service.

Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1772
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 19:26

Hvad med dem her ? http://smtp.dk/

SMTP.dk er en billig tidsbesparende løsning for dig, som er på farten og som skal sende e-mails fra din laptop, PDA, desktop eller Iphone undervejs. Med SMTP.dk undgår du dels besværet med at ændre serverindstillinger til din udgående e-mail server, eller at kompromittere din professionelle identitet ved at bruge webmail.

SMTP.dk er den perfekte løsning for alle mindre virksomheder, sælgere, rejsende og private, som ønsker den størst mulige grad af fleksibilitet og de bedste forudsætninger for at kunne maile, uanset hvor i verden eller landet de er.
SMTP.dk giver kort sagt frihed til at maile!

Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 19:34

Vælg en hostingudbyder hvor du får SMTP med i pakken ? Evt. kan du jo give mig et kald hvis det er :-)

Fra Roskilde
Tilmeldt 18. Apr 08
Indlæg ialt: 251
Fra  Skjoldby & Co ApS Skrevet kl. 19:49

Hvis du har et webhotel kan du typisk også bruge deres smtp service. For TDC kunder kræver det dog ofte at man ændrer SMTP porten til 587.

Fra København
Tilmeldt 11. Dec 08
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 20:08

Hej René.

Desværre er netop dét du forespørger ikke umiddelbart muligt. Det vil betyde at smtp'en vil være open relay og er et gabende stort sikkerhedshul som kun indbydere spammere til at misbruge det. Selvom du får løst det, skal du være påpasselig med spamfiltre som checker reverse DNS, da dine mail risikerer at blive afvist af recipient.

En mulighed kunne være at bestille en virtuel server og opsætte en default mail adresse pr. domæne der skal afsendes fra og således have rettigheder til det.

Du kan evt. maile til info@divendo.dk hvis du ønsker yderligere information.

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)