Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Smtp der tillader forskellige afsender adresser

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 11. Dec 08
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 20:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Er jo bare en standard funktionalitet som alle "moderne" webhoteller tilbyder. Det er bare authentication på SMTP'en samt anvendelse af submission port.

Hvis du har et webhotel, er dette unødigt investeret.

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 20:28

Divendo:

Desværre er netop dét du forespørger ikke umiddelbart muligt. Det vil betyde at smtp'en vil være open relay og er et gabende stort sikkerhedshul som kun indbydere spammere til at misbruge det. Selvom du får løst det, skal du være påpasselig med spamfiltre som checker reverse DNS, da dine mail risikerer at blive afvist af recipient.

Not true.

Fra København
Tilmeldt 11. Dec 08
Skrevet kl. 20:31

Jeg tror at den oprindelige tråd omhandlede en løsningsmodel, så skriv da endelig .Jeg er ligeledes nysgerrig nu :-)

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 20:45

Løsningen er blevet givet tidligere: Vælg en hosting udbyder der tilbyder en mindre restriktiv politik end den nuværende udbyder.

Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 20:45

Er det ikke en mulighed at du bruger dine kunders smtpserver?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:51

René Hvid:
leder derfor efter en udbyder af en smtp server der tillader at jeg kan sende fra forskellige afsender adresser

Noget a la dette? http://www.smtp2go.com/

/Henrik

Fra København
Tilmeldt 11. Dec 08
Skrevet kl. 20:52

Ja, men det ændrer stadig ikke på at hvis der er åbent for SMTP'en uden brug af authentication POP before SMTP, etc., så er den jo open relay (?). Men held og lykke med at whitelist'e IP'en efterfølgende mens de andre betalende kunder afventer at kunne sendes mails der modtages derude. :)

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 20:58

Divendo:

Ja, men det ændrer stadig ikke på at hvis der er åbent for SMTP'en uden brug af authentication POP before SMTP, etc., så er den jo open relay (?)

Nu modsiger du dig dig selv! Det er korrekt at en SMTP der relayer mail uden authentication kaldes et åbent relay, men det var ikke det du gav udtryk for i dit forrige indlæg, og der er da bestemt heller ingen der har foreslået at han skulle benytte et åbent relay, tværtimod er han blevet henvist til flere forskellige betalingsservices.

Fra København
Tilmeldt 11. Dec 08
Skrevet kl. 21:07

Så har jeg formuleret mig forkert. Medmindre han kan sende localhost eller på anden vis få opsat en konto pr. domain, så vil den jo være åben.

Jeg lader den ligge. Det er ikke mit problem eller mig der skal løse det .. ;)

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 21:09

Divendo:

Så har jeg formuleret mig forkert. Medmindre han kan sende localhost eller på anden vis få opsat en konto pr. domain, så vil den jo være åben.

Der er ikke noget der tvinger dig til at oprette en konto pr. afsender adresse, du kan blot oprette en konto på smtp'en som du kan bruge til at sende fra mange forskellige adresser :)

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)