Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vundet retssag - hvad nu?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Videbæk
Tilmeldt 1. Sep 10
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 11:23 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg har netop vundet en retssag mod en kunde, som ikke ville betale sin regning. 
Han er blevet dømt til, at betale x antal kroner, inden for 14 dage.

Desværre kender jeg denne kunde rimeligt godt, og jeg er bange for han ikke betaler.
Hvad gør jeg, hvis han ikke betaler inden for de 14 dage?

På forhånd tak,
Benjamin 

Tilmeldt 17. Apr 11
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 11:48 | Låst

Du går med dommen ned til den lokale Foged, og beder ham om at hente betalingen.

Din kunde bliver så bedt om at betale inden "den og den dag", hvis han ikke gør det, bliver der lavet en udkørende fogedforretning, med dertil forbundne omkostninger.

Jeg kender en - som er noget dum - som ikke vil betale en regning. Det er ikke mig han ikke vil betale. Jeg fortæller ham at hvis han ikke betlaler som kommer Fogden og henter hans Mercedes, og nu afdrager han på den regning.

Jeg har svært ved at forestille mig at den ikke bliver betalt inden for de 14 dage.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:03 | Låst

Du har vel undersøgt om person har penge, vis er ude i så store økonomiske problemer at det er umuligt for vedkommen at betale er det umuligt at få igen penge næsten og det bliver en kamp og vinde kampen kan blive første del

den vigtigste del er den at få pengene igen, dog vundet retssag kan man da altid sige at man havde ret til sine penge spørgsmålet er bare om person har penge og vis ikke er kræfterne bedre brugt at lave en hjemmeside for en anden person , i stedet at bruge masser af tid og kræfter på en retssag på en person der ikke har økonomiske råderum

Dog ved jeg ikke rigtigt om , hvad der kan gøres mod diverse konkurs rytter der åbner og lukker, igen og igen.

Dog kender jeg ikke alt om loven, men en ting er sikker , har person ingen penge er det sikkert svært at få penge igen.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 13:26 | Låst

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)