En af mine venner har en forretning der mangler en ny hjemmeside OG en PROFESSIONEL webshop. Det skal være to seperate sider - det skal være ULTRALET at styre, for de er ikke ligefrem eksperter på området. Der skal være en hvis genkendelseseffekt på de to sider, så designet skal være forholdsvist ens - men den ene side repræsenterer den fysiske butik. Designet skal være flot og eksklusivt vi går ikke efter halve løsninger. Billeder af varerne og tekst klarer vi selv - men derudover skal ALT være i vinkel - og siden skal selvfølgelig være til at seo-optimere. Ud over hosting er vi ikke interesseret i månedlige gebyrer og betalinger - og vi vil kunne skifte host når det passer os. Refereancer og en præsentabel hjemmeside er et must, hvis du kontakter mig - og du skal være klar på at give et fast tilbud på opgaven - jeg svarer selvfølgelig gerne på uddybende spørgsmål, før vi når så langt ;) |
Hej
Du er meget velkommen til at kontakte os i Wizkids, vi har tidligere erfaring i disse opgaver omkring udvikling.
Du kan se vores cases her
Vi kan kontaktes på info@wizkids.dk eller via kontakt formularen på vores hjemmeside!