Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mangler hjemmeside og prof weshop

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Ringe
Tilmeldt 3. Jan 11
Indlæg ialt: 1217
Fra  MJ Kommunikation Skrevet kl. 08:25
Hvor mange stjerner giver du? :

En af mine venner har en forretning der mangler en ny hjemmeside OG en PROFESSIONEL webshop.

Det skal være to seperate sider - det skal være ULTRALET at styre, for de er ikke ligefrem eksperter på området. Der skal være en hvis genkendelseseffekt på de to sider, så designet skal være forholdsvist ens - men den ene side repræsenterer den fysiske butik.

Designet skal være flot og eksklusivt vi går ikke efter halve løsninger.

Billeder af varerne og tekst klarer vi selv - men derudover skal ALT være i vinkel - og siden skal selvfølgelig være til at seo-optimere.

Ud over hosting er vi ikke interesseret i månedlige gebyrer og betalinger - og vi vil kunne skifte host når det passer os.

Refereancer og en præsentabel hjemmeside er et must, hvis du kontakter mig - og du skal være klar på at give et fast tilbud på opgaven - jeg svarer selvfølgelig gerne på uddybende spørgsmål, før vi når så langt ;)

Fra Albertslund
Tilmeldt 25. Nov 10
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 08:38

Hej

Du er meget velkommen til at kontakte os i Wizkids, vi har tidligere erfaring i disse opgaver omkring udvikling.

Du kan se vores cases her

Vi kan kontaktes på info@wizkids.dk eller via kontakt formularen på vores hjemmeside!

Fra Esbjerg
Tilmeldt 12. Feb 07
Indlæg ialt: 105
Fra  ClickTeam ApS Skrevet kl. 16:00

Hej Majbritt,

Vi er et Sønderjysk webbureau der arbejder med Open Source webløsninger. Du kan se nogle af vores referencer her.

Du skal være velkommen til at kontakte mig direkte på tlf.: 26 52 13 11, eller mail: nl@confero.dk

ClickTeam l Web og online marketing virksomhed i WordPress hjemmesider l Webshop udvikling l SEO l PPC marketing l E-mail marketing

Fra København
Tilmeldt 11. Dec 08
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 20:39

Hejsa ..

Hvis en Magento webshop kunne friste, så er du velkommen til at maile til info@divendo.dk for en portfolio.

God weekend! ;)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)