Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

MediaDirekt

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. May 11
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 07:35 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej er der nogle af jer der har prøvet at føre retsag mod MediaDirekt? Jeg er en dum jyde der troede på den søde Marie der lovede 8 uger gratis søgeord og omsætnings garanti,men er nu endt med en regning på 18144,00 +moms !!!!!  MVH Solifer

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 07:59 | Låst

Jeg har ikke kendskab til udfaldet af eventuelle retssager mellem Mediadirekt og andre parter. Udfra dit indlæg gætter jeg på du har takket jer til et eller andet gratis tilbud, der skal opsiges inden en dato, ellers binder man sig automatisk til yderligere 12 måneder af 1512,00 kr pr mnd?

Fra Dyssegård
Tilmeldt 13. Sep 07
Indlæg ialt: 631
Fra  onlineeffekt.dk Skrevet kl. 08:04 | Låst

Hej Solifer.

Hvad står der i den kontrakt, som du (måske) har skrevet under på?

Aminos medlemmer vil være i stand til at lave en samlet liste med mindst 20 danske firmaer, som bruger telefonsælgere til at lokke shopejere til at købe diverse pakker med yderst begrænset chance for samlet overskud til shopejeren - men med garanteret profit til telefonsælgeren og dennes arbejdsgiver.

Mvh Troels

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 08:10 | Låst

Troels Kjems:
Hvad står der i den kontrakt, som du (måske) har skrevet under på?

Det er blot et gæt, men jeg tror det er samme problemstilling som i denne tråd

Tilmeldt 27. May 11
Skrevet kl. 14:39 | Låst

Hej Troels tak for dit svar.Jeg har ikke skrevet under på noget ,men de har sendt en ordre bekræftelse.De skriver (det er en søge optimerings-modul SEO.Abonemanget starter uge 10 og løber i 8 uger-Abonemanget skal senest opsiges af køber uge 17-2011.Opsiges den ikke fortsæter den i 12 måneder og er uopsigeligt.) A:de første 8 uger gratis B:Abonemanget inkl.omsætnings garanti efterudløbet af de første 8 uger.Derefter1512,-+moms pr mdr.via pbs.Den største fejl var at sige ja,den næste store fejl jeg havde ikke læst ordrebekræftelsen ordentligt eller også kunne jeg ikke huske det

,for det kom ikke på netet før den 16-03-2011.Så jeg gik ud fra det der de 8 uger startede,jeg meldte fra d.03-05-2011 Mvh Solifer

Tilmeldt 27. May 11
Skrevet kl. 14:45 | Låst

Ja det er rigtig 1512,- + moms.Det skulle opsiges i uge 17 men jeg fik det først gjort iuge 18 tirsdag d.03-05-2011 Mvh solifer 

Fra Dyssegård
Tilmeldt 13. Sep 07
Indlæg ialt: 631
Fra  onlineeffekt.dk Skrevet kl. 21:37 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Hej Solifer.

Jeg er ikke jurist, men jeg tror desværre, at det bliver op ad bakke for dig at slippe fri af aftalen.

Du har sagt ja tak til deres tilbud (i telefonen?). MediaDirekt har formodentlig optaget samtalen og har desuden sendt en ordrebekræftelse, som forklarer aftalens vilkår (sikkert i uforståelige fagtermer).

Jeg ved ikke hvad "omsætningsgarantien" dækker, men det kan måske være din eneste udvej?

Ved godt at jeg er virkelig bagklog nu, men her er et par idéer til, hvordan du undgår at havne i lignende situationer fremover:

• Sig aldrig Ja tak til en telefonsælgers tilbud om SEO/Adwords/Facebook ydelser, før du har spurgt om andres erfaringer her på Amino
  • Lav en Google søgning på firmanavnet - og tjek også side 2, 3 og 4.
  • Bed om en liste med referencer. Kontakt et par af disse direkte og bed om en uforbeholden vurdering af den mulige leverandør.
  • Tjek firmaets hjemmeside. Er der nogle af medarbejderne, som tør stå frem med navn og billede på vegne af virksomheden. Hvis svaret er nej, så er det et faretruende tegn.
  • Hvis en leverandør ønsker at binde dig i 12 måneder, så kræver det en rigtig god forklaring. Hvis de laver et godt stykke arbejde, så bør 1-2 måneders varsel være rigeligt.

Mvh Troels.

Tilmeldt 15. Nov 09
Indlæg ialt: 327
Skrevet kl. 10:52 | Låst
solifer:

Hej er der nogle af jer der har prøvet at føre retsag mod MediaDirekt? Jeg er
en dum jyde der troede på den søde Marie der lovede 8 uger gratis søgeord og
omsætnings garanti,men er nu endt med en regning på 18144,00 +moms !!!!! 
MVH Solifer

Hej Solifer.
Søde Marie lovede dig sikkert også en placering på side et. Er det tilfældet, har du en god grund til ikke at betale for varen, da du sikkert ikke er på side et og ydelsen, du modtager fra MediaDirekt, så er mangelfuld.

Mange hilsner Nina F.
Tilmeldt 6. Sep 11
Indlæg ialt: 2
Fra  Als Carwrap Skrevet kl. 20:35 | Låst

Hvad er der kommet ud af sagen ??

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)