Hejsa Mit navn er Andi Debel og jeg er forretningsudvikler på et projekt der hedder ClubVital.
Det er helt kort fortalt et "Anino/socialt medie for sundhed" hvor udviklingen også skal gå i retningen af et Mentaline.com - men hvor brugerne er.
Vi har et stort netværk af skarpe hoveder, der gerne vil hjælpe os til at få succes med klubben. Vi har medlemmer der betaler for medlemskabet, så vi har et produkt man vil betale for, men ikke i det antal som vi havde regnet med.
Men som med alle andre projekter, har vi fundet den rigtige retning for projektet, som er en anden end det der var udgangspunktet. Vi mener vi står med de første byggesten til at lave en slags "amino for sundhed" med e-learning og masterclasses omkring mental og fysisk sundhed, som mentaline.com, bare på en mere rigtig måde, mener vi. Salg af produkter og dermed en shop er også oplagt. Generelt set er formålet at gøre det mere tilgængeligt og let at leve et sundt liv.
Klubben skal udvikles med Danmark som "rugekasse", når vi er klar til det skal vi rykke ud til hele skandinavien, med fokus på at have et e-learning produkt klar af bogen "10 år yngre på 10 uger" der er skrevet af Thorbjörg, som er partner i projektet. Den har solgt + 130.000 bøger i skandinavien. Thorbjorg har hold fysiske kurser hjemme for 20 kvinder af gangen der har betalt 10.000,- for et 10 ugers program med 3 timer hver uge. Online kan de få et forløb med daglige tips og motivation, og de bliver sat på hold af 20 eller 50 af gangen, så de kan dele deres forløb med nogle der vil det samme. Det er en af de væsentligste succes´er fra Thorbjorg´s kursus, at deltagerene kan snakke sammen og dele sejre og kriser, her med ClubVital som et social medie. Vi starter med e-learning produkter fra Thorbjorg, men tanken er også at tilbyde e-learning fra eksperter fra vores ekspertpanel. I Danmark har vi et samarbejde med FitnessWorld og Helsam. FitnessWorld brager derudaf med + 230.000 medlemmer, som vi gerne skulle få heldet til at få sluset ind i klubben. Helsam har + 200 helsebutikker og kommer ud til + 750.000 husstande 4 gange om året med deres blad der hedder "Ballance", hvor vi kan komme med dem ud til de mange mennesker.
Vi arbejder på at få Thorbjorg´s bog udgivet i USA og Tyskland. Hvor Clubvital bliver et omdrejningsmoment der kan integreres som en del af en helhed, når man køber bogen. I USA har vi hul igennem til Oprah´s netværk, så der kan ske store ting, for Thorbjorg og derfor også Clubvital.
Check www.clubvital.dk og lad os tage en snak hvis i har umiddelbar interesse i projektet.
Vi står et sted hvor vi kan mærke at vi er lige lidt nok mennekser på holdet, og udefra sparring og et par marketing og økonomifolk oppe i helikopteren, tror jeg kunne være sundt for projektet.
Jeg ser frem til at høre fra jer
De bedste hilsner
Andi Debel
Forretningsudvikler
ClubVital