Hejsa Mit navn er Andi Debel og jeg er forretningsudvikler på et projekt der hedder ClubVital.
Det er helt kort fortalt et "Anino/socialt medie for sundhed" hvor udviklingen også skal gå i retningen af et Mentaline.com - men hvor brugerne er.
Vi har et stort netværk af skarpe hoveder, der gerne vil hjælpe os til at få succes med klubben. Vi har medlemmer der betaler for medlemskabet, så vi har et produkt man vil betale for, men ikke i det antal som vi havde regnet med.
Men som med alle andre projekter, har vi fundet den rigtige retning for projektet, som er en anden end det der var udgangspunktet. Vi mener vi står med de første byggesten til at lave en slags "amino for sundhed" med e-learning og masterclasses omkring mental og fysisk sundhed, som mentaline.com, bare på en mere rigtig måde, mener vi. Salg af produkter og dermed en shop er også oplagt. Generelt set er formålet at gøre det mere tilgængeligt og let at leve et sundt liv.