Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjemmearbejde/fritidsjob SØGES

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 27. May 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 02:54
Hvor mange stjerner giver du? :

heej jeg er en dreng på 20 som nu leder efter et lille nemt job helst noget jeg lige ku klare hjemme / fra min computer !  

kontak mig helst hurtigt muligt vist der er nogen der har noget spændende går næsten ind for ALT :) 

taak !  

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:19

Jeg tror du har mere held, hvis du skriver lidt om dig selv.
Hvad er du god til - hvad har du erfaring med?

Med venlig hilsen
Kim Bang

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 10:23

Hvad er dine kompetencer ?

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 10:29
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvis du har karakteren 10 eller 12 i skriftlig dansk fra gynmasiet, kan du ansøge om at komme på mit hold af freelanceskribenter.

- men så skal du altså skrive bedre end det, du viser i indlægget.

Læs mere her: http://www.hvadvildusigetilhvem.dk/skribenter-sges/

mvh Hans

Tilmeldt 23. May 11
Indlæg ialt: 705
Fra  Hunderacer Skrevet kl. 10:48

Hans Stokholm Kjer:

Hvis du har karakteren 10 eller 12 i skriftlig dansk fra gynmasiet, kan du ansøge om at komme på mit hold af freelanceskribenter.

- men så skal du altså skrive bedre end det, du viser i indlægget.

Læs mere her: http://www.hvadvildusigetilhvem.dk/skribenter-sges/

mvh Hans

Er det ikke lidt overkill at kræve 10 eller 12 i skriftlig dansk fra gymnasiet? Selvfølgelig variere det alt efter hvilke tekster der skal skrives - og til hvad, men mange skriver mere eller mindre perfekt, uden at have fået 10 eller 12 i sin tid.

Eksempelvis kunne en familifar, der i sine unge dage sløsede sig gennem gymnasiet, sagtens 10 år efter have udviklet ekstraordinære færdigheder inden for dansk og retsskrivning.

Min tanke er ikke at gå til dig, men - kunne man ikke skyde selv selv i foden, og måske gå glip af eventuelle gode skribenter ved at have så høje krav?

Bare en tanke.

Med Venlig Hilsen
Morten

Hunderacer - 550 forskellige hunderacer

Tilmeldt 14. Apr 05
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 11:25

Morten Madsen:
Er det ikke lidt overkill at kræve 10 eller 12 i skriftlig dansk fra gymnasiet?

Hej Morten.

Tak for dit indspark - min fod har det skam helt fint.Big Smile

Mange, som har købt billige tekster, har oplevet, at de bare slet ikke er i orden.
Der er rigtig mange udbydere af billige tekster, og rigtig mange af dem leverer - i følge flere af mine kunder - noget lort og alt for sent.
Når jeg skal præsentere mit billige koncept for mine kunder, er jeg nødt til at have nogle helt klare kvalitetsparametre - i dette tilfælde er der to muligheder for at komme på holdet: 1. en høj karakter i gymnasiet eller 2. en humanistisk universitetsuddannelse. I begge tilfælde skal man bestå en prøve hos mig, og tro mig - jeg har afvist adskillige med gode karakterer, som bare ikke kunne bestå prøven.

Hvis jeg skal lave overskud på konceptet - og det er tanken - så er jeg nødt til at sikre mig mod for mange kundeklager. Det gør jeg ved at stille høje krav til mine medarbejdere. Mine billige tekster kommer så til at koste en smule mere end de billigeste på markedet - men de bør også være langt bedre.

mvh Hans

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 11:59

Hans Stokholm Kjer:
1. en høj karakter i gymnasiet eller 2. en humanistisk universitetsuddannelse.

Hej hans

Jeg er sikker på, at jeg ville bestå din prøve uden at disse krav er opfyldt. Jeg fik - næsten altid - 13 i folkeskolen i dansk diktat/retstavning, 10 i Latin i gymnasiet (gammel skala), men kun 7 i Dansk og har en udemærket korrespondenteksamen i tysk og fransk (som man ikke får uden et grammatisk minitalent). jeg er ikke ude på at score et job, men man skal ikke altid sætte nogle krav, som skræmmer folk væk (det tror jeg dog heller ikke, at du gør)

Michael

Tilmeldt 14. Apr 05
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 12:17

Hej Micahel

Det kan sagtens tænkes, at du kunne bestå opgaven. Det kan også sagtens tænkes, at du kan skrive udmærkede tekster.
Men de høje krav er stillet af hensyn til mine kunder. Det er langt lettere at beskrive en kvalitet med et tal, og selvom karakterer til et vist mål er et udtryk for held, går man nu ikke helt galt i byen.

Og der er altså masser af mennesker, som har 10 eller 12. (skulle en gammel 11'er eller 13'er sende en ansøgning, så finder vi nok også ud af det).

Mine krav er ikke sat for at genere nogen. De er udelukkende et sorteringsværktøj, så jeg kun får relevante ansøgere og en kvalitetssikring for mine kunder.

mvh Hans

Tilmeldt 16. Sep 09
Indlæg ialt: 2211
Fra  Tekstfokus Skrevet kl. 12:29

Klog holdning.

Venlig hilsen

"en gammel 13'er" - nej, dåbsattester er heller ikke, hvad de har været. ;)

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 13:13

Hej Hans

Selvfølgelig generer du ingen - jeg siger bare, at man godt kan have kvalifikationer, som ikke stemmer overens med eksamensbeviser - både bedre og værre. Nu er der ikke så mange punkter i dine krav, så det går jo nok, men jeg synes at have læst, at mange ikke søger de job, hvor de ikke opfylder samtlige krav/ønsker.

...og selvfølgelig skal man have nogle kriterier at gå udfra.

Michael

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)