Spar tid og lad os om din linkbuilding
Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Har du også for travlt til at bruge tid på en solid linkbuilding indsats?
Andre om servicen:
Hvis du heller ikke har tid til at knokle med linkbuildingen hele tiden, så kan du lade os om det.
Vi har allerede hjulpet mange med-aminoer med mange tusindvis af links .
I første omgang havde vi kun plads til 20 personer, men nu har vi udvidet kapaciteten så der er plads til 50!
Så har du også et site der har behov for at komme højere op i Google , så skynd dig ind på http://backlinks.nu
Teamet er outsourcet og systemet automatiseret så meget som muligt, så vi kan tilbyde Professionel Linkbuilding til absolut spot priser .
JA TAK, hjælp mig med linkbuildingen Rasmus
P.S. Bemærk at der er begrænset kapacitet, så der er kun plads til 50 kunder!
Svar
Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Bump , der er stadig pladser tilbage. Bemærk at vi bygger links næste gang d. 31. maj, så skal du have links med i denne omgang skal du skynde dig.
Svar
Tilmeldt 4. Jul 09
Finn Pedersen
Skrevet
28-05-2011 kl. 13:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Hej Rasmus
Har lige meldt mig til, foreløbigt for en måned.
Spændt på resultatet.
Nem tilmelding iøvrigt.
Nærigr....n meldte sig til på beta versionen, er det rigtigt eller forkert ?
Håber du får rigtig god opbakning til dette projekt.
De bedste hilsener
Finn
Svar
Tilmeldt 4. Jul 09
Finn Pedersen
Skrevet
28-05-2011 kl. 14:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Svar
Rasmus's kundebehandling er 100 % seriøs, har lige fået super fin behandling.
Synes lige i andre Amino 'er skulle vide det.
Jeg er ikke fætter, medejer eller andet, bare begejstret over god kundebehandling.
De bedste hilsener
Finn
Svar
Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Mange tak for det Finn!!! (jeg kan iøvrigt bekræfte at han ikke er min fætter :))
Til jer andre: Jeg har svaret Finn på mail....
Svar
Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Hvordan og hvorlænge er opsigelsesfristen ?
Eksempelvis månedlige ydelser ?
Ib Abildgaard
Råd & Mal
Svar
Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Det bliver oprettet som abonnement . Som udgangspunkt betaler du kun en måned af gangen og du kan derfor til en hver tid opsige dit abonnement, enten ved at annullere abonnementet i Paypal eller sende os en mail (så gør vi det).
Vi har dog også planer hvor du binder (og betaler) for 3 måneder af gangen, så bliver prisen lidt lavere.
Svar
Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Mange tak for den store interesse og gode tilbagemeldinger. Alle kunder der oprettede sig i sidste måned har nu fået sendt deres links til produktion og de vil modtage en komplet rapport om 7-10 dage.
Såfremt du mangler linkbuilding , tager vi stadig nye kunder ind indtil vi når vores kapacitet maksimum.
Svar
Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Så burde de fleste kunder have modtaget rapporter for juni måneds linkbuilding.
Vi er stadig ikke helt oppe på 50 kunder, så der er stadig lidt pladser til de hurtige de ønsker at bruge mindre tid på linkbuilding.
Svar