Mangler at bruges h1 og h2 det siger hvilken ord du satser til google og skaber mere overblik på med nogle underoverskrifter på sidens tekster. Mere tekst og viden giver SEO værdi flere vil linke til din hjemmeside og der er mere indhold til sørgemaskinerne flere sider simpelthen for tætskrevet , du skal tænke man hurtigt skal have overblik over teksten, en god reglen er maks. 4 linjer tekst og så linjeskrift. For korte handelsbetingelser på siden så jeg i tager dvs. ikke hele forbrugerloven er på siden vedr. webshop, jeg må erkende de fleste andre webshop jeg ser på internet har mere stående på denne side. Frem med jeres CVR nummer vis haves et god ide også sæt telefon nummer på siden det skaber troværdighed. Alt for kort titlen til google husk domæne ligger du nummer 1 lige vel hvad og der udnyttes ikke der kan laves op til 67 tegn som google vis og husk lav en sælgende og sigende titlen om siden , jeg mener denne her titlen her et par råd , for der er kun links til siden ifølge yahoo site seach og uden links findes siden ikke i google , hvad der gøres i denne her tråd http://www.amino.dk/forums/t/110067.aspx#731757 |
Tak for de mange råd, det er altid dejligt...
Hvis man skulle have en venlig sjæl til at hjælpe med at rette disse SEO problemer, hvad ville dette i så fald koste tror i ??