Hej Jeg skal starte en blog for 1. gang. Har fundet ud af, at det vist er noget af en jungle! Er der en eller flere, som har lyst til at dele gode erfaringer med, hvilken blogside jeg bør anvende? På forhånd tak til jer der har tid :) GOD DAG til jer alle :) MVH Bodil Pedersen
|
Hej
Jeg vil da gerne give et par råd, da du nu har brug for det :D
Blogs er en jungle, hvis ikke man er inde i, hvilke muligheder der byder sig. Men besøg evt. Wordpress.com eller Blogger.com. Det er vidst de to mest almindelige blog-systemer på internettet.
Hvis du vil gøre det hele lidt mere personligt, så burde du købe et webhotel til en fast pris pr. md. Godt nok koster det penge - i modsætning til Wordpress.com og Blogger.com, men du kan til gengæld sætte dit eget personlige præg på bloggen, samt få en domænenavn som er nemmere for søgemaskinerne at fange... fx www.ditnavn.dk, i stedet for www.ditnavn.blogger.com.
Jeg har selv mine blogs til at lægge hos Meebox.net, som varmt kan anbefales, og som ikke koster en bondegård.
Hvis du har brug for yderligere hjælp, står jeg gerne til rådighed på PB eller mail: anders@a-helbo.dk