Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

BLOG

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Dec 10
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 16:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg skal starte en blog for 1. gang. Har fundet ud af, at det vist er noget af en jungle! Er der en eller flere, som har lyst til at dele gode erfaringer med, hvilken blogside jeg bør anvende?

På forhånd tak til jer der har tid :) GOD DAG til jer alle :)

MVH Bodil Pedersen

Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Indlæg ialt: 1693
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 18:57

Hej

Jeg vil da gerne give et par råd, da du nu har brug for det :D

Blogs er en jungle, hvis ikke man er inde i, hvilke muligheder der byder sig. Men besøg evt. Wordpress.com eller Blogger.com. Det er vidst de to mest almindelige blog-systemer på internettet.

Hvis du vil gøre det hele lidt mere personligt, så burde du købe et webhotel til en fast pris pr. md. Godt nok koster det penge - i modsætning til Wordpress.com og Blogger.com, men du kan til gengæld sætte dit eget personlige præg på bloggen, samt få en domænenavn som er nemmere for søgemaskinerne at fange... fx www.ditnavn.dk, i stedet for www.ditnavn.blogger.com.

Jeg har selv mine blogs til at lægge hos Meebox.net, som varmt kan anbefales, og som ikke koster en bondegård.

Hvis du har brug for yderligere hjælp, står jeg gerne til rådighed på PB eller mail: anders@a-helbo.dk

KontorGruppen.dk - Danmarks bedste udvalg i kontorartikler.

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 19:04

Jeg ville forslå wordpress.. Det er udmærket og der finde mange forskellige tutorials på nettet hvis du støder på nogle forhindringer, samt hvis du så senere vil udvide det til en side og ikke kun en blog, kan du også sagtens gøre dette...

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Tilmeldt 17. Jun 06
Indlæg ialt: 70
Fra  StrongMind Skrevet kl. 08:30

Jeg kører også på Wordpress - det er nemt at komme igang med for en begynder og samtidig kan det vist langt mere end jeg nogensinde får sat mig ind i ;)

Tilmeldt 3. Jul 09
Indlæg ialt: 507
Skrevet kl. 08:42

Du skal helt sikkert have fat i et webhotel som kan fåes for under 200 kr. om året samt et domænenavn som ca. koster 45 kr. for et .dk.
Når du har skaffet dig disse to ting, skal du installere wordpress. Er man ikke så it kyndig, kan det være en fordel at vælge et webhotel, hvor man kan installerer Wordpress gennem 1. Click Installer.
Dette kan man f.eks. hos Surftown og Meebox som jeg klart kan anbefale. 

Fra Skagen
Tilmeldt 5. Apr 08
Indlæg ialt: 311
Skrevet kl. 08:57

Hej Bodil,

Du skal helt klart vælge dit eget domæne, med en wordpress blog på.

Når du selv ejer dit domæne giver det dig langt større frihed til at gøre med det nøjagtig hvad du vil.

Wordpress giver dig samtidig mulighed at udvide med funktioner, uden det koster dig en bondegård.

Jeg vil gerne lave et gratis test setup til dig, hvis du vil se og prøve systemet inden du beslutter dig, send mig en mail på morten(@)w-academy.dk

Dbh
Morten.

Opsætning af wordpress, som cms eller blog:

Wordpress Academy

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 09:36

Hej Bodil,

Når du ikke har så meget erfaring, så skal du bruge et webhotel med god support , således du hurtigt kan få hjælp til det basale, uden at skulle kunne en masse IT fagudtryk

Du er også velkommen til at få et tilbud fra Tjenester.dk ( som jeg rettelig skal nævne at stå bag) her laver vi billige wordpress blogs, der bliver opsat efter dine ønsker, du er velkommen til at kontakte mig via PM for nærmere oplysninger

Fra Højer
Tilmeldt 23. Feb 11
Indlæg ialt: 156
Fra  WnB Skrevet kl. 09:42

Hej Bodil

Vi kan tilbyde dig et webhotel med en personlig support, og ingen kontrolpanel, vi skal nok komme med en meget let fattelig vejledning i at sætte det hele op. Vi kan installere Wordpress for dig, og så kan du vælge en af de mange tusinde designs der er lavet til wordpress.

Ring til mig på 21695881

eller send en mail til jn@nasjn.net for at høre mere :)

Venlig Hilsen

Jesper Nissen

Tilmeldt 16. Sep 09
Indlæg ialt: 2211
Fra  Tekstfokus Skrevet kl. 10:13
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg holder også på Wordpress. Hvis du også har brug for hjemmeside, kunne du jo få en eller anden flink iværksætter til at lave en hjemmeside til dig i Wordpress med dit eget brugernavn og integreret blog - det har jeg gjort. Held og lykke. :)

Tilmeldt 7. Dec 10
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 14:21

Kære alle alle der har svaret på mit spørgsmål vedr. blog.

Jeg ved godt, at jeg skrev: På forhånd tak, MEN jeg siger det altså lige igen.

Tusind tusind tak for jeres input.

I ønskes alle en fantastisk dejlig dag Smile

Mange vnlige hilsener

Bodil Pedersen

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)