Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

I/S med 4 ejere?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg er igang med opstart af firma, og har fundet frem til at vi skal starte et interessentskab. Selvom vi stadig har en masse ting der skal ordnes inden opstart af virksomheden var jeg lige inde og kigger på formen til opstart af virksomhed på virk.dk

Men I den form er der kun mulighed for at tilføje 3 ejere, men vi er fire. Er der ikke mulighed for at oprette et firma med fire ejere, eller hvordan skal vi gøre når firmaet skal oprettes?

Herudover er jeg lidt i tvivl angående moms, jeg regner ikke med at vi omsætter for over 50.000 kr hvorfor jeg har forstået at det ikke skulle være nødvendigt at momsregistere virksomheden, alligevel så virker det som om på virk.dk at når man registere virksomheden, registere man den sammentidigt som en virksomhed der betaler moms, hvordan løses dette?

Tak for hjælpen :)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:58

Du kan normalt ikke få et CVR-nr uden at registrere dig for et eller andet registreringsforhold (eksempelvis moms) hos SKAT.

/Henrik Koudahl

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:04

dvs at jeg uafset hvad skal momsregistere virksomheden, hvis vi vil have et CVR nummer?

Fra Hobro
Tilmeldt 12. Apr 11
Indlæg ialt: 111
Skrevet kl. 16:13

Tænk jer godt om. Er dine partnere nogle du 100% kan stole på? Hvis der ikke er særlig mange penge i klemme, er det en del nemmere. Overvej i hvert fald om det ikke kan betale sig med et ApS.

Mvh. Mads Hansen

Mvh. Mads Hansen
Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:08

Hej

Eller et SMBA.

MvH

Peter

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)