Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erfaren partner søges til E-virksomhed

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Køge
Tilmeldt 8. Jan 09
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 15:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle -

Søger erfaren partner til E-virksomhed. Er selv ny i faget, men har lysten og tiden til at komme igang. Evt igangværende projekter har også interresse.

Skriv for mere info - eller ring/sms på 40500544.

Vh Nicky - Køge (sjælland) Wink

Fra Århus
Tilmeldt 22. Oct 07
Indlæg ialt: 680
Fra  Hjemmesideshoppen Skrevet kl. 15:07

Hej Nicky,

Jeg vil klart anbefale dig at "sælge" dit projekt lidt bedre.

Beskriv dit projekt samt hvordan din partner vil tjene sin arbejdstid hjem igen. Hvis du kan det så vil du få henvendelser, ellers skal du nok ikke forvente den store interesse.Smile

Med venlig hilsen
Sven Philipsen

Fra Køge
Tilmeldt 8. Jan 09
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 21:18

Hej Sven

Mit "projekt" er ikke fastlagt i en ramme på nuværende tidspunkt. Jeg har blot mange Idé er og drømme som forretningsmuligheder. Disse skal vurderes og kortlægges i samråd med min fremtidige partner, for herefter at blive iværksat. Så nej, jeg mangler ikke en programmør el anden IT virksomhed, men en erfaren iværksætter som kunne tænke sig at føre mine drømme til startlinien.

Men tak for din tråd - dette har nok allerede givet et bedre indblik til andre læsere :-)

Vh Nicky

Fra Hvidovre
Tilmeldt 12. Jun 11
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 23:15
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej

Man er lidt nysgerrig, og kunne godt tænke sig at vide mere.

Jeg kan sige på nuværende tidspunkt at hvis du vil starte en eProjekt, så skal der reklame til
Jeg kører et lille Flyer Uddelings Firma, der blandt andet står får Design og Tryk.

Lad mig vide hvis du har brug for noget billig men effekt reklame ud til privat personer i hustande.

Mvh

Vincent Rye
Rye Distribution

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)